Haug530D Skrevet Juli 9, 2010 Skrevet Juli 9, 2010 rart å annonsere en 330 med V8 bilde av motor da... kanskje gutten har fått med seg at 530 var V8 og da trodde kanskje han 330 var det og... (hvor rått hadde det ikke vært om det faktisk var det?=) ) 530 bruker jo M54B30 motoren og det er en rekkesekser, dette gjelder både E39 og E46, det var E34 som var levert med 3 liters V8'er.
SweetBMW Skrevet Juli 9, 2010 Skrevet Juli 9, 2010 rart å annonsere en 330 med V8 bilde av motor da... kanskje gutten har fått med seg at 530 var V8 og da trodde kanskje han 330 var det og... (hvor rått hadde det ikke vært om det faktisk var det?=) ) 530 bruker jo M54B30 motoren og det er en rekkesekser, dette gjelder både E39 og E46, det var E34 som var levert med 3 liters V8'er. Jepp, derfor jeg sa VAR V8... men det var litt dårlig formulert så jeg nå. *edit: tidligere versjoner av 530 var V8
-Lasse- Skrevet Juli 9, 2010 Skrevet Juli 9, 2010 Jeg sendte ham like så greit en mail og spurte. Her er svaret: Hei, Hehe, jeg gikk på en liten blemme:) Bildet hadde rotet seg inn i feil mappe, men nå er det tatt vekk fra annonsen. Så det står nok bare en orginal motor i bilen:)
Skrotenisse Skrevet Juli 9, 2010 Skrevet Juli 9, 2010 Jeg sendte ham like så greit en mail og spurte. Her er svaret: Hei, Hehe, jeg gikk på en liten blemme:) Bildet hadde rotet seg inn i feil mappe, men nå er det tatt vekk fra annonsen. Så det står nok bare en orginal motor i bilen:) Det enkle er ofte det beste, å spørre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå