Fredrik 90 Skrevet Juli 9, 2010 Share Skrevet Juli 9, 2010 Ser det er så mange som har lagt ut bilder av bilene sine her så jeg tenkte jeg ville prøve jeg også, men nå har det seg sånn at jeg sitter med to Audier så da får jeg ty til bilder av BMWen jeg hadde 2002 BMW 520IA Executive 2,2 170hk E39 Utenom standard så kan jo nevnes: BMW HIFI Professional Individual lakk (Orientblau/Fuller svart) CD- Veksler El seter med Memory Sort skinn Hvite blinklys Med vinterhjula! Her er noen dårlige mobilbilder fra interiøret(er ikke sånn tecno-freak som har det siste av det siste så det blir mye mobilbilder i grunnen) Får vel slenge med Audiene også, selv på et BMW forum! BMWen blei bytta inn i A6en og hvorfor det blei Audi vet jeg ikke igrunnen. Har alltid likt A6en og tenkte at jeg får vel prøve Audi, var jo fra før av veldig imponert over nummer to bilen vi har! En 1993 Audi 100 som jeg vil påstå er meget støken og hel, det gøye med den bilen er at den har mye artig utstyr til å være så gammel. 2006 Audi A6 2,4 Multitronic 177 hk Av utstyr så kan jo bla nevnes: MMI Navigasjon Skinn Adaptive Bi-xenon Audi Concert sound system 1993 Audi 100 2,6 150 hk Denna har jo blandt annet: Bose Sound system Skinn S4 interiør (Sportsstoler fra Recaro) Klimaanlegg Fjernstyrt sentrallås (ikke vanlig i 93) 2x Airbag (Sikkerhetsutstyr som kosta over 20000,- i Norge! Blei betegna som luksus og fikk avgift ) Og ellers de meste du kunne få på en 100 i 93 Det blir vel noen ordentlige felger på A6en etterhvert, ellers så er meningen å holde 100en så orginal som mulig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Juli 10, 2010 Share Skrevet Juli 10, 2010 De gamle Audi 100 er sinnsykt gode biler å kjøre. En kompis av meg som hadde en 2,6 med automat og den var en drøm å ratte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Juli 10, 2010 Share Skrevet Juli 10, 2010 Gøy med litt orginal-look.. I lengden er det som regel finest! Jeg har iallefall blitt mer og mer for å holde kjøretøyene orginale og evt kun bruke orginale ekstrautstyrsdeler.. Opelen da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juli 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2010 De gamle Audi 100 er sinnsykt gode biler å kjøre. En kompis av meg som hadde en 2,6 med automat og den var en drøm å ratte. Ja den er fabelaktig å kjøre synes jeg også, selv til å være noen år nå! Ofte vi kjører denna når vi skal på tur, har også hatt den noen turer til Oslo. I 5 gir i 110 km/t trenger man ikke gire ned for å kjøre forbi, nok av drag 235 nm på en 6 sylindra 2,6 liter og 1400 kilo er jo ikke allverdens vekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juli 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2010 Gøy med litt orginal-look.. I lengden er det som regel finest! Jeg har iallefall blitt mer og mer for å holde kjøretøyene orginale og evt kun bruke orginale ekstrautstyrsdeler.. Opelen da? Jeg er veldig opptatt av at det skal være så orginalt som mulig, selv på begge bilene. Nå har vi er Audverksted her i byen som er veldig snille på pris når det kommer til eldre modeller så jeg benytter meg av de selv til 100en. Jeg liker det rent og ryddig, ikke masse spoilere og uorginale M-sport og S-line greier! En kompis lurte på når de fikk se 100en min med den nye stilen hvor bilen er senka med helrusta panser, gule lykter, og takgrind på taket! "Aldri så lenge jeg lever i allfall" det er helt sikkert Nei Orginalt og fint det er min smak! Opelen er jo bare en bil jeg har i jobbsammenheng midlertidig, skal snart levere den tilbake selv om jeg må innrømme at jeg er blitt litt glad i den også. Har faktisk noen bilder(mobilbilder da) av den også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå