Gå til innhold

Skaars e39, Stance|Works. Nå kondemnert :/

Skaar
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 274
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Du får nok ikke rett pris, det er det ingen som får av oss E39-eiere:p så behold den og kos deg med den:)

Har vært akkurat der du er no for litt siden! Er akkurat som Tzunami seier. Du får sikkert mer glede av den enn neste eier som kjøper alt arbeidet/svetten/blodet/tårene dinne! :D

Finn heller ut nye ting du vil gjer med bilen og behold den! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på BMWCCN Møre & Romsdal sitt høsttreff idag, og hadde i den anledning justert ned bilen. Helt i bunn i front, bak justerte jeg ned de to cm som var igjen, men endte bare med at bilen ble mindre stiv bak. Kanskje det må etterjusterest på toppen på noen slags måte.

Kan kanskje fjerne ene fjøren på framdemperen for å få den lavere, men siden jeg skal ha på Hartge-leppa så blir ikke det gjort. Kan til og med hende jeg må justere bilen høyere for å få på leppa.

Neste prosjekt blir å space ut og valse, for å få en perfekt fitment.

Knipset noen bilder idag. Er på ingen måte noen proffotograf :P

pox84r1anslyrdd2q08y.jpg

de55isnb6x6gq5i5kdxf.jpg

po0722joco2xvmf8wuus.jpg

i7i8064l4x6yn8pix33a.jpg

gpu86hw2aquh2wfh0b80.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har funnet noen flere bilder av bilen rundt om. Bare å si ifra om du har tatt bildet og vil ha det fjernet.

uk0nnkx88aytrhygr388.jpg

xlqfusn7dglyi7z3qxj6.jpg

Sitter fint og lavt på veien. Begynner og like orginal og lav front.

cvlldux7q2r21biyoqk7.jpg

vik2.jpg

vik.jpg

Edit: Byttet til fungerende linker

Slenge på Hartge-leppen så er den lav nok fremme. Eventuelt se om jeg får senket mer, uten leppen. Ikke lett.

"Se hva som skjer...."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg mottatt mitt Stance|Works klistermerke, som skal opp i frontruta. Ganske stilig detalj som flere og flere stanca biler har, så er bare å hive seg på bølgen :P

Det klistremerket der går jo som en farsott, er tydeligvis blitt veldig poppis det nå... Det er vel nesten slik at hvis en IKKE har det i frontruta, så skiller en seg ut nå - og det passer meg bedre ;)

(My guess er at neste sesong så er mesteparten av de klistremerkene borte igjen...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det klistremerket der går jo som en farsott, er tydeligvis blitt veldig poppis det nå... Det er vel nesten slik at hvis en IKKE har det i frontruta, så skiller en seg ut nå - og det passer meg bedre ;)

(My guess er at neste sesong så er mesteparten av de klistremerkene borte igjen...)

Hehe, er ikke helt utenkelig at du har rett :P Men den tid, den sorg. Kostet 100 kr for to stk inkl levering, så er ikke største bomkjøpet i mitt liv isåtilfelle.

Skal få det på imorgen, bilen er inne på EU kontroll og bremserørsskifte idag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har litt trua på Hartge-leppa.. Om du senker den veeeldig mye mer nå (som du bør gjøre om du skal kjøre lavt stuk), så kommer felgene til å tyte oppi hjulhusene.. Om du slepper den ned litt, finner en god balanse mellom hjul og bue, samt slenger på Hartge-leppa, så tror jeg du er rimelig i mål 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...