ervik Skrevet September 24, 2011 Share Skrevet September 24, 2011 Du får nok ikke rett pris, det er det ingen som får av oss E39-eiere:p så behold den og kos deg med den:) +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjornhbjelland Skrevet September 25, 2011 Share Skrevet September 25, 2011 Du får nok ikke rett pris, det er det ingen som får av oss E39-eiere:p så behold den og kos deg med den:) Har vært akkurat der du er no for litt siden! Er akkurat som Tzunami seier. Du får sikkert mer glede av den enn neste eier som kjøper alt arbeidet/svetten/blodet/tårene dinne! Finn heller ut nye ting du vil gjer med bilen og behold den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skaar Skrevet September 25, 2011 Forfatter Share Skrevet September 25, 2011 Heller mer og mer mot det altså Har hatt bilen over ett år, og det er fortsatt en fryd å sette seg bak rattet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skaar Skrevet Oktober 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2011 Var på BMWCCN Møre & Romsdal sitt høsttreff idag, og hadde i den anledning justert ned bilen. Helt i bunn i front, bak justerte jeg ned de to cm som var igjen, men endte bare med at bilen ble mindre stiv bak. Kanskje det må etterjusterest på toppen på noen slags måte. Kan kanskje fjerne ene fjøren på framdemperen for å få den lavere, men siden jeg skal ha på Hartge-leppa så blir ikke det gjort. Kan til og med hende jeg må justere bilen høyere for å få på leppa. Neste prosjekt blir å space ut og valse, for å få en perfekt fitment. Knipset noen bilder idag. Er på ingen måte noen proffotograf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Oktober 2, 2011 Share Skrevet Oktober 2, 2011 Se her ja, det blei flott Du skulle prøvd å få tak i felger i samme bredde og ET som bak, og brukt det foran. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skaar Skrevet Oktober 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2011 Tror det hadde blitt for drøyt med 9cm kant foran. Skal space ut så de kommer seg ut av hjulbuen, ligger jo nesten midt inni motorrommet nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skaar Skrevet Oktober 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2011 Har funnet noen flere bilder av bilen rundt om. Bare å si ifra om du har tatt bildet og vil ha det fjernet. Sitter fint og lavt på veien. Begynner og like orginal og lav front. Edit: Byttet til fungerende linker Slenge på Hartge-leppen så er den lav nok fremme. Eventuelt se om jeg får senket mer, uten leppen. Ikke lett. "Se hva som skjer...." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skaar Skrevet Oktober 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2011 Oppdatert med nye bilder... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skaar Skrevet Oktober 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2011 Da har jeg mottatt mitt Stance|Works klistermerke, som skal opp i frontruta. Ganske stilig detalj som flere og flere stanca biler har, så er bare å hive seg på bølgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Oktober 6, 2011 Share Skrevet Oktober 6, 2011 Da har jeg mottatt mitt Stance|Works klistermerke, som skal opp i frontruta. Ganske stilig detalj som flere og flere stanca biler har, så er bare å hive seg på bølgen Det klistremerket der går jo som en farsott, er tydeligvis blitt veldig poppis det nå... Det er vel nesten slik at hvis en IKKE har det i frontruta, så skiller en seg ut nå - og det passer meg bedre (My guess er at neste sesong så er mesteparten av de klistremerkene borte igjen...) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Oktober 6, 2011 Share Skrevet Oktober 6, 2011 +1 på den også, haha.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Oktober 6, 2011 Share Skrevet Oktober 6, 2011 Da har jeg mottatt mitt Stance|Works klistermerke, som skal opp i frontruta. Ganske stilig detalj som flere og flere stanca biler har, så er bare å hive seg på bølgen Hiv det på og sleng ut bilde! Haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skaar Skrevet Oktober 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2011 Det klistremerket der går jo som en farsott, er tydeligvis blitt veldig poppis det nå... Det er vel nesten slik at hvis en IKKE har det i frontruta, så skiller en seg ut nå - og det passer meg bedre (My guess er at neste sesong så er mesteparten av de klistremerkene borte igjen...) Hehe, er ikke helt utenkelig at du har rett Men den tid, den sorg. Kostet 100 kr for to stk inkl levering, så er ikke største bomkjøpet i mitt liv isåtilfelle. Skal få det på imorgen, bilen er inne på EU kontroll og bremserørsskifte idag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Oktober 6, 2011 Share Skrevet Oktober 6, 2011 Har litt trua på Hartge-leppa.. Om du senker den veeeldig mye mer nå (som du bør gjøre om du skal kjøre lavt stuk), så kommer felgene til å tyte oppi hjulhusene.. Om du slepper den ned litt, finner en god balanse mellom hjul og bue, samt slenger på Hartge-leppa, så tror jeg du er rimelig i mål Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skaar Skrevet Oktober 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2011 Ja er egentlig det jeg heller mer og mer mot Jørgen. Finne balansen mellom dekk og hjulbue, uten å senke så grasalt mye mere. Blir nok penest slik. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå