ChrZZ Skrevet Februar 1, 2012 Skrevet Februar 1, 2012 Hehe. Nettopp Nei, da nøyer jeg meg heller med de "bimmers.no" klistremerkene jeg har kjøpt og skal ha bakerst på hvert sideskjørt:
Skaar Skrevet Februar 1, 2012 Forfatter Skrevet Februar 1, 2012 De er såpass lett å ødelegge altså? Jaja, får hive den på når våren kommer, og så ser jeg hvor lenge den sitter
Skaar Skrevet Februar 5, 2012 Forfatter Skrevet Februar 5, 2012 Sidelengs BMW - 0 Hjørnet på fortauskant - 1
Tzunami Skrevet Februar 5, 2012 Skrevet Februar 5, 2012 Sidelengs BMW - 0Hjørnet på fortauskant - 1 Det der så ikke godt ut:/ ser ut som døren har fått seg en liten smell også?
Skaar Skrevet Februar 5, 2012 Forfatter Skrevet Februar 5, 2012 Småsurt å smelle inn i kanten ja, men har ingen andre enn meg selv å takke Døren gikk akkurat klar, men listen under døren ble trykket 5mm oppover, så må ta litt i for å få igjen døren. Håper det ikke er mer omfattende enn at jeg kapper ut et stykke av kanalen og sveiser inn ett nytt, får se på det. Nytt panel var i alle fall ikke så avskrekkende dyrt på Koed, skal høre med en polsk bekjent hva prisene er der nede med frakt også. Om det ikke er mer skader så slapp jeg da relativt billig i fra det.
joachim sørlie Skrevet Februar 10, 2012 Skrevet Februar 10, 2012 den der så leei ut gitt, men bra du får fikset det med engang
Skaar Skrevet Februar 12, 2012 Forfatter Skrevet Februar 12, 2012 Nei har ikke fått begynt på det enda, får se når det blir...
Skaar Skrevet Februar 29, 2012 Forfatter Skrevet Februar 29, 2012 Viste seg å være mer omfattende enn hva jeg først trodde... Hele kanalen, samt forsterkningen innenpå kanalen, og B-stolpen er skeiv. Røft estimat på arbeidet havnet på 30.000 på verksted, en kostnad jeg ikke har råd til å ta som student. Bilen blir derfor kondemnert, og e39-eventyret er over for denne gang. Ratter nå rundt i en Rover 600 1.8 autolat Spørs hvor lenge jeg holder ut med den før det blir BMW igjen...
Tzunami Skrevet Februar 29, 2012 Skrevet Februar 29, 2012 ouch :/ du får selge deler fra bimmern, så får du spare opp til en ny e39 da, de blir bare billigere og billigere for tiden :S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå