Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Kjører en svart e36 coupe med gull felger (m3 3.2l )

det som er planen , men vi har ikke noe hastverkt så blir nok noen stopp, skal ikke hjem før tirsdag :)

29770_424236849133_529464133_5358842_1088321_n.jpg

Ok, du finner meg i denne

tn_IMG_4385.JPG

ooh nais farge :D

• Svar 65
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

er det normalt å kjøre med hjelm der nede eller ? ser jo ingenting negativt med å ta med hjelmen, men ser nå litt teit ut vis bare jeg kjører med hjelm :P

Skrevet
er det normalt å kjøre med hjelm der nede eller ? ser jo ingenting negativt med å ta med hjelmen, men ser nå litt teit ut vis bare jeg kjører med hjelm :P

Nordsløyfa er bare en vanlig vei når den er åpen for almenheten, så er ikke noe slike krav...

Skrevet
Da heiv vi oss nedover :)

Så deg da jeg stod i fergekøen. Vi er på plass på hotellet i daun, som er ca22km fra banen. skal tilbringe hele lørdagen der oppe.

Skrevet

Å, kikka men så ikkje den røde bimmeren. vi lå i byen kolen og var på banen idag. fytti faen noe av det sykeste jeg har vært med på. og bilen fungerer enda hehe

Skrevet

Fikk dere noen rundetid ? var biler som smalt vær runde så var ikke lett å få til ei god runde, men var et par runder der alt gikk på skinner :D

Skrevet

Nei, har ikke tatt noen tid. Du kjørte ca 1m fra meg, på parkeringsplassen ved påslippet, men det var rimelig kaos der oppe i dag, så jeg fikk ikke huket tak i deg. Vi reiser til køben i morgen tidlig. Fikk 8 runder på ringen, og en el timer på ringwerk i løpet av dagen, å avsluttet med pizza på pinoccio i adenau.

Skrevet
Og tiden ble? (Selv om det alltid frarådes å ta rundetider, siden sjansen for å smelle er litt høyere da ;) )

viste ikke at han tok tiden hehe 9.28 men var mye biler og sykler. ja røy ut på siste runden var texas :lol:

Skrevet
Nei, har ikke tatt noen tid. Du kjørte ca 1m fra meg, på parkeringsplassen ved påslippet, men det var rimelig kaos der oppe i dag, så jeg fikk ikke huket tak i deg. Vi reiser til køben i morgen tidlig. Fikk 8 runder på ringen, og en el timer på ringwerk i løpet av dagen, å avsluttet med pizza på pinoccio i adenau.

åå Det er Typisk vettu, blir ikke noe kjøring på ringen i morgen for min del, skal kjøre gocart og fornøyelsepark i frankrike i morgen. ble 5 runder, kommer til å ta noen runde på mandag er jo sykt gøy :) Ringwerk ja vi var også der så en film i 3D var rimelig tøft. pizza ja det er digg vi hadde just pizza, men vi sitter ikke i adenau men luxembourg hehe.

når reiser dere hjem ?

Skrevet

åå Det er Typisk vettu, blir ikke noe kjøring på ringen i morgen for min del, skal kjøre gocart og fornøyelsepark i frankrike i morgen. ble 5 runder, kommer til å ta noen runde på mandag er jo sykt gøy :) Ringwerk ja vi var også der så en film i 3D var rimelig tøft. pizza ja det er digg vi hadde just pizza, men vi sitter ikke i adenau men luxembourg hehe.

når reiser dere hjem ?

Vi kjører til københavn i morgen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...