Gå til innhold

Nurburgring avreise neste fredag

Dirty
 Share

Anbefalte innlegg

Kjører en svart e36 coupe med gull felger (m3 3.2l )

det som er planen , men vi har ikke noe hastverkt så blir nok noen stopp, skal ikke hjem før tirsdag :)

29770_424236849133_529464133_5358842_1088321_n.jpg

Ok, du finner meg i denne

tn_IMG_4385.JPG

ooh nais farge :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 65
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

er det normalt å kjøre med hjelm der nede eller ? ser jo ingenting negativt med å ta med hjelmen, men ser nå litt teit ut vis bare jeg kjører med hjelm :P

Nordsløyfa er bare en vanlig vei når den er åpen for almenheten, så er ikke noe slike krav...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, har ikke tatt noen tid. Du kjørte ca 1m fra meg, på parkeringsplassen ved påslippet, men det var rimelig kaos der oppe i dag, så jeg fikk ikke huket tak i deg. Vi reiser til køben i morgen tidlig. Fikk 8 runder på ringen, og en el timer på ringwerk i løpet av dagen, å avsluttet med pizza på pinoccio i adenau.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og tiden ble? (Selv om det alltid frarådes å ta rundetider, siden sjansen for å smelle er litt høyere da ;) )

viste ikke at han tok tiden hehe 9.28 men var mye biler og sykler. ja røy ut på siste runden var texas :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, har ikke tatt noen tid. Du kjørte ca 1m fra meg, på parkeringsplassen ved påslippet, men det var rimelig kaos der oppe i dag, så jeg fikk ikke huket tak i deg. Vi reiser til køben i morgen tidlig. Fikk 8 runder på ringen, og en el timer på ringwerk i løpet av dagen, å avsluttet med pizza på pinoccio i adenau.

åå Det er Typisk vettu, blir ikke noe kjøring på ringen i morgen for min del, skal kjøre gocart og fornøyelsepark i frankrike i morgen. ble 5 runder, kommer til å ta noen runde på mandag er jo sykt gøy :) Ringwerk ja vi var også der så en film i 3D var rimelig tøft. pizza ja det er digg vi hadde just pizza, men vi sitter ikke i adenau men luxembourg hehe.

når reiser dere hjem ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åå Det er Typisk vettu, blir ikke noe kjøring på ringen i morgen for min del, skal kjøre gocart og fornøyelsepark i frankrike i morgen. ble 5 runder, kommer til å ta noen runde på mandag er jo sykt gøy :) Ringwerk ja vi var også der så en film i 3D var rimelig tøft. pizza ja det er digg vi hadde just pizza, men vi sitter ikke i adenau men luxembourg hehe.

når reiser dere hjem ?

Vi kjører til københavn i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...