Dirty Skrevet Juli 21, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2010 Kjører en svart e36 coupe med gull felger (m3 3.2l )det som er planen , men vi har ikke noe hastverkt så blir nok noen stopp, skal ikke hjem før tirsdag Ok, du finner meg i denne ooh nais farge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juli 22, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2010 er det normalt å kjøre med hjelm der nede eller ? ser jo ingenting negativt med å ta med hjelmen, men ser nå litt teit ut vis bare jeg kjører med hjelm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Juli 22, 2010 Share Skrevet Juli 22, 2010 Det er ikke krav til det, men de som kjører mye der nede har som regel både hjelm og bur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Juli 22, 2010 Share Skrevet Juli 22, 2010 er det normalt å kjøre med hjelm der nede eller ? ser jo ingenting negativt med å ta med hjelmen, men ser nå litt teit ut vis bare jeg kjører med hjelm Nordsløyfa er bare en vanlig vei når den er åpen for almenheten, så er ikke noe slike krav... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juli 22, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2010 OKei, tror jeg hiver hjelmene med uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juli 23, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2010 Da heiv vi oss nedover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Juli 23, 2010 Share Skrevet Juli 23, 2010 God tur til et fantastisk sted Er drit missunlig, kunne glatt satt meg i bilen å kjørt ned dit i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Juli 23, 2010 Share Skrevet Juli 23, 2010 Da heiv vi oss nedover Så deg da jeg stod i fergekøen. Vi er på plass på hotellet i daun, som er ca22km fra banen. skal tilbringe hele lørdagen der oppe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juli 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2010 Å, kikka men så ikkje den røde bimmeren. vi lå i byen kolen og var på banen idag. fytti faen noe av det sykeste jeg har vært med på. og bilen fungerer enda hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juli 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2010 Fikk dere noen rundetid ? var biler som smalt vær runde så var ikke lett å få til ei god runde, men var et par runder der alt gikk på skinner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Juli 24, 2010 Share Skrevet Juli 24, 2010 Og tiden ble? (Selv om det alltid frarådes å ta rundetider, siden sjansen for å smelle er litt høyere da ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Juli 24, 2010 Share Skrevet Juli 24, 2010 Nei, har ikke tatt noen tid. Du kjørte ca 1m fra meg, på parkeringsplassen ved påslippet, men det var rimelig kaos der oppe i dag, så jeg fikk ikke huket tak i deg. Vi reiser til køben i morgen tidlig. Fikk 8 runder på ringen, og en el timer på ringwerk i løpet av dagen, å avsluttet med pizza på pinoccio i adenau. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juli 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2010 Og tiden ble? (Selv om det alltid frarådes å ta rundetider, siden sjansen for å smelle er litt høyere da ) viste ikke at han tok tiden hehe 9.28 men var mye biler og sykler. ja røy ut på siste runden var texas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juli 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2010 Nei, har ikke tatt noen tid. Du kjørte ca 1m fra meg, på parkeringsplassen ved påslippet, men det var rimelig kaos der oppe i dag, så jeg fikk ikke huket tak i deg. Vi reiser til køben i morgen tidlig. Fikk 8 runder på ringen, og en el timer på ringwerk i løpet av dagen, å avsluttet med pizza på pinoccio i adenau. åå Det er Typisk vettu, blir ikke noe kjøring på ringen i morgen for min del, skal kjøre gocart og fornøyelsepark i frankrike i morgen. ble 5 runder, kommer til å ta noen runde på mandag er jo sykt gøy Ringwerk ja vi var også der så en film i 3D var rimelig tøft. pizza ja det er digg vi hadde just pizza, men vi sitter ikke i adenau men luxembourg hehe. når reiser dere hjem ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Juli 24, 2010 Share Skrevet Juli 24, 2010 Nei, har ikke tatt noen tid. Du kjørte ca 1m fra meg, på parkeringsplassen ved påslippet, men det var rimelig kaos der oppe i dag, så jeg fikk ikke huket tak i deg. Vi reiser til køben i morgen tidlig. Fikk 8 runder på ringen, og en el timer på ringwerk i løpet av dagen, å avsluttet med pizza på pinoccio i adenau. åå Det er Typisk vettu, blir ikke noe kjøring på ringen i morgen for min del, skal kjøre gocart og fornøyelsepark i frankrike i morgen. ble 5 runder, kommer til å ta noen runde på mandag er jo sykt gøy Ringwerk ja vi var også der så en film i 3D var rimelig tøft. pizza ja det er digg vi hadde just pizza, men vi sitter ikke i adenau men luxembourg hehe. når reiser dere hjem ? Vi kjører til københavn i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå