///Kristian Skrevet Juli 17, 2010 Share Skrevet Juli 17, 2010 Blir en ok arbeidsbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Juli 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2010 Ser ingen bilder ?98 modell er jo kjekt det, greit utstyrt og ikke full av barnesykdommer Si ifra når vi skal sparke dekk da Bilen er helt grei, den trenger litt stell i lakken.. pluss skal få lakkert opp nederste delen av dørene, samt kanalene som forrige eier har bokselakkert.. Sparke dekk kan vi gjøre når jeg har fått på skiltene! Jeg sier fra. hehe Kristian: Helt riktig Edit: ser du ingen bilder? skal ligge der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomsti Skrevet Juli 17, 2010 Share Skrevet Juli 17, 2010 jeg ser heller ingen bilder. hakke gjort det i hele dag, i grunn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Juli 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2010 Hm.. ser selv at ikke bildene kom opp nå, var der i stad.. kan det være noe bimmers server greier? Har feilsøkt oljelekkasje i dag, fant ut lekkasjen kommer fra den indre registerdeksel pakningen, hvorfor kunne det ikke vært den ytre, ville vært langt mindre jobb.. Denne pakningen har toppen liggende oppå seg. For å slippe å ta av topp, så tenkte jeg å ta jobben med å demontere registerdekselet helt inn og skifte pakningene hele veien, naturlig nok. Da blir det hvertfall tett og fint og jeg slipper å måtte ta av topp Var det derfor jeg fikk bilen så billig? hm... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Juli 17, 2010 Share Skrevet Juli 17, 2010 helt enig, ikkeno vits å koste på en slapp 316 GRATTIS med bimmer igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Juli 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2010 Heheh, altså.. er litt forskjell på E46 din og E36 her altså... Du skjønner greia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Juli 17, 2010 Share Skrevet Juli 17, 2010 ja din har mye mere utstyr og verdt mer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Juli 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2010 ja din har mye mere utstyr og verdt mer Haha, skal vi bytte? kan bytte likt altså kjempe deal for deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Juli 18, 2010 Share Skrevet Juli 18, 2010 hehe, er blitt alt for glad i gullet mitt gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juli 18, 2010 Share Skrevet Juli 18, 2010 Se her ja, tok ikke lange tiden før bilen var i hus nei syns igrunn bilen skal forbli slik den er. Det fins jo omtrent ingen urørte E36'er på markedet og denne bilen hadde jo heller ikke noen avskrekkelig kilometerstand... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Juli 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2010 Se her ja, tok ikke lange tiden før bilen var i hus nei syns igrunn bilen skal forbli slik den er. Det fins jo omtrent ingen urørte E36'er på markedet og denne bilen hadde jo heller ikke noen avskrekkelig kilometerstand... Har tenkt å la bilen være som den er, eneste er å rette opp i hjemmelakkeringen til forrige eier. Er få originale biler lenger nå, også er det deilig å "slippe" å koste på.. hehe. Hadde det bare vært en M3 Bilen skal nok fungere til bruket tror jeg, veldig behagelig å kjøre.. kanskje ikke så rart på originalt understell og 15" ballonghjul! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Juli 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2010 Da har jeg bestilt spylerpumpe til vindusspyleren, pakningssett komplett til register, bremseskiver + klosser foran, pærer til instrumentpanelet, og ABS-giver som var defekt. Tar en service samtidig med arbeidet. Da er det bare å vente i spenning og få fikset på dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet August 2, 2010 Forfatter Share Skrevet August 2, 2010 Da er alle delene i hus og det er bare å sette i gang å fikse.. Sett bortifra den "store" motoren, så er bilen helt kanon å kjøre! Ingen form for ulyder og ujevnheter fra hjul/understell Begynte å leke med tanken på å bygge om til M3, problemet er bare at det blir vanskelig å godkjenne på 316.. synd egentlig! Kunne blitt en morsom bil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 2, 2010 Share Skrevet August 2, 2010 Si ifra hvis du vil mekke litt touring en dag da...har nye greenstuff klosser som må på foran, bytte av bremsevæske og motorolje+filter! Før Vålertreffet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet August 2, 2010 Forfatter Share Skrevet August 2, 2010 Si ifra hvis du vil mekke litt touring en dag da...har nye greenstuff klosser som må på foran, bytte av bremsevæske og motorolje+filter! Før Vålertreffet Kan si fra jeg vettu, er nok vanskelig å få til før treffet tror jeg.. er blitt så mye fokus på arbeid på kveldstid hos oss nå.. Så er lite å få gjort på jobben.. kan gjøre litt småjobber hjemme liksom.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå