Gå til innhold

Tråden om min bil nr2, 98 E36 316i - Tease av ny bil..

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 124
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har nå bestilt to Xenon kit til bilen.. Tenkte på nær og fjernlys.. er mørkt ute om kvelden... Kanskje på tide å justere lysene ordentlig da... trenger kanskje ikke ha 6000kelvin i tretoppene på venstre siden og i grøfta på høyre? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva synes om følgende plan,

M-fanger foran og bak +skjørt. M3 kopi speil. Lakkere bilen matt hvit med svart tak. M-tech lister og svart front. Har 17" dekk liggende, så blir vel å finne noen helt greie felger som passer til disse.

Innbiller meg at dette, sammen med xenon osv vil gjøre bilen litt småtøff egentlig.. Men hva synes folket?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trodde ikke du skulle bruke no penger på denna bilen jeg? :P

kanskje ha det svart fra nyrene og følge linjene over panseret over taket og ta med bakluka?

og da svart leppe og svarte lister ellers på bilen?

bestille xenon med engang?

noe ala dette, bare følge linjene over panseret?

2.jpg&t=1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Planen er ikke å bruke så mye penger da.. hehe.. Litt skeptisk til panser og lokk i svart, for som sagt petter er i matt lakk humør... :P må diskutere farge mye om dagen, for han er så bastant på svart matt.. men det tror jeg ikke blir no særlig.. enden på visa er vel at jeg gir meg til at det kan bli svart tak.. det kan bli litt tøft... heh..

Har bestilt xenon.. burde dukke opp i løpet av uken tenker jeg.. trenger litt lys i denne årstiden..

Jeg glemte å nevne hvite blinklys selvsagt.. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor i all verden skal du ha matt hvit ? :P

Det kommer til å se ut som en sliten og dårlig lakka E36 vil jeg tro, når den blir matt ;)

Moro det vel? heh.. hadde vært artig å hatt noe svært få andre har.. også innbiller jeg meg at det kunne blitt litt småtøft...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt hvit bil, dersom det blir lakket i motorrom og i dører. Hvis ikke syns jeg du skal beholde originalfargen. Forøvrig, spennende å se at ting bare "baller" på seg selv på det du betegnet som en bruksbil.. :P

Heh.. vet ikke om jobben med å lakkere motorrom osv er verdt det, er tross alt en gammel billig bil.. Dette med å balle på seg ja, du kjenner vel til det...? heh.

Jobbebilen som det er, har jeg blitt svært glad i.. den tusler og går, forøvrig stille og svært rolig (!), den oppfant ikke kruttet.. Men er teknisk helt topp og svært behagelig å kjøre på de skikkelig sexy 15" fra E46 som står på.. Skal ikke koste på den for mye, men hadde vært artig å fått den litt tøff uten at det blir for harry.. kan tørre å prøve med en sånn bil.. Er ikke så mye penger som går tapt dersom resultatet ikke skulle bli som forventet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...