Gå til innhold

Tråden om min bil nr2, 98 E36 316i - Tease av ny bil..

Share

Anbefalte innlegg

Helt hvit bil, dersom det blir lakket i motorrom og i dører. Hvis ikke syns jeg du skal beholde originalfargen. Forøvrig, spennende å se at ting bare "baller" på seg selv på det du betegnet som en bruksbil.. :P

Heh.. vet ikke om jobben med å lakkere motorrom osv er verdt det, er tross alt en gammel billig bil.. Dette med å balle på seg ja, du kjenner vel til det...? heh.

Jobbebilen som det er, har jeg blitt svært glad i.. den tusler og går, forøvrig stille og svært rolig (!), den oppfant ikke kruttet.. Men er teknisk helt topp og svært behagelig å kjøre på de skikkelig sexy 15" fra E46 som står på.. Skal ikke koste på den for mye, men hadde vært artig å fått den litt tøff uten at det blir for harry.. kan tørre å prøve med en sånn bil.. Er ikke så mye penger som går tapt dersom resultatet ikke skulle bli som forventet..

Hehehe, kjenner til det, men akk så moro det er da.. :lol:

Hva med å bare koste på nye fangere og beholde originalfargen? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 124
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Helt hvit bil, dersom det blir lakket i motorrom og i dører. Hvis ikke syns jeg du skal beholde originalfargen. Forøvrig, spennende å se at ting bare "baller" på seg selv på det du betegnet som en bruksbil.. :P

Heh.. vet ikke om jobben med å lakkere motorrom osv er verdt det, er tross alt en gammel billig bil.. Dette med å balle på seg ja, du kjenner vel til det...? heh.

Jobbebilen som det er, har jeg blitt svært glad i.. den tusler og går, forøvrig stille og svært rolig (!), den oppfant ikke kruttet.. Men er teknisk helt topp og svært behagelig å kjøre på de skikkelig sexy 15" fra E46 som står på.. Skal ikke koste på den for mye, men hadde vært artig å fått den litt tøff uten at det blir for harry.. kan tørre å prøve med en sånn bil.. Er ikke så mye penger som går tapt dersom resultatet ikke skulle bli som forventet..

Hehehe, kjenner til det, men akk så moro det er da.. :lol:

Hva med å bare koste på nye fangere og beholde originalfargen? :)

Ja, er mulig å gjøre det også.. fått lakkereren litt mer på notene på det.. men så er det dette om hvor mye man skal legge i denne bilen.. heh.. mer fristende å koste på en "skikkelig" bil ala din f.eks :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, men kostnaden blir jo det samme enten det blir originalfargen eller hvit (kanskje det til og med blir billigere med originalfarge).. Dette kan jo bli en virkelig flott bil det, men du er jo selvfølgelig velkommen til Vri 8'er klubben.. :lol::D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, men kostnaden blir jo det samme enten det blir originalfargen eller hvit (kanskje det til og med blir billigere med originalfarge).. Dette kan jo bli en virkelig flott bil det, men du er jo selvfølgelig velkommen til Vri 8'er klubben.. :lol::D

Ja, lyst til å joine V8 klubben.. men selger på interessant bil har ikke meldt seg tilbake igjen og jeg har purret opp x antall ganger, så nå får det være opptil han å ta kontakt.. om ikke, så får jeg vurdere andre biler.. Lagt ut Volvoen på Finn nå, kanskje noe stiv pris.. men lov å prøve seg vel..kan jo hende det dukker opp en interessert...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skulle liksom ikke koste på noe, bare til og fra jobben transport. Hehe. Nå er det senk,felger , Mtech og lakkering her og der på gang leser jeg ;)

Men jeg kjenner til den der, vanskelig å la være! Svart matt tror jeg du bør unngå....blir fort harry på BMW.

Savner litt mere bilder her jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg tenkte på hvis jeg skulle hatt et E36 prosjekt var å male den litt mer som de gamle tyske jagerflyene :P

noe ala dette f.eks

a2043367-212-Bf109E-4_Schramm_JG53.jpg?d=1220295952

også hatt den sedvanlige haikjeften oppover dørene =)

Curtiss-P40.jpg

DET hadde hvertfall blitt noe annet enn normalen. tror det kunne vært litt tøft og veldig harry :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm... skeptisk altså.. Kanskje penest med Cosmosschwartz som den er med m-fangere.. hehe.. Får godsnakke litt med lakker.. kanskje han er villig til blank.. Får ettermontere originale tåkelys og litt m-plastikk, så blir kosebilen fin :) det skal jeg ha uansett farge da.. men når er det store spørsmålet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...