Gå til innhold

Tråden om min bil nr2, 98 E36 316i - Tease av ny bil..

Share

Anbefalte innlegg

Tja, liten update som har skjedd i det siste.. er fryktelig dårlig til å oppdatere her ser jeg.. Bagasjelokket ligger fremdeles klart til sliping før lakkering. Rusten er fjernet og lokket er blitt helt og pent. Har handlet et sett med 18" BBS RS2 felger som jeg tror skal kle bilen meget godt.. Planen er å ha de på denne frem til en evt E46 står på gårdsplassen..

Slenger ut et bilde jeg fant på nett av en svart E36 med de samme hjulene..

ci5odd9c3qhwz6l20780.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 124
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det måtte bli noen skikkelig hjul ja richie.. gromt.. Skikkelige vaskeprodukter kommer til å bli skikkelig bra! :D

Ja, måtte ha noen ordentlige hjul.. hehe.. Hvor lenge de blir på E36n er uvisst.. men blir nok E46 som X-modell igjen og da tenker jeg disse vil bli bra.. Synes 19" ville bli for stort på usenket 4x4, mens 18" kan gå.. så får man heller vurdere etterhvert om et Eibach senkesett kunne vært noe..

Håper disse vaskeproduktene blir bra.. litt spent.. kanskje jeg synes det blir moro å vaske bil igjen? Vært litt laber vaskeinteresse i det siste halve året.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg bestilt Maguires vaskehanske, Grit Guard til bøtten, Maguires nxt shampoo og skumtut til høytrykkspyleren.. Bare å vente på våren nå og ny bil.. hehe

Hvor har du handlet dette?

Skal du bytte ut V50´n med E46 touring?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg bestilt Maguires vaskehanske, Grit Guard til bøtten, Maguires nxt shampoo og skumtut til høytrykkspyleren.. Bare å vente på våren nå og ny bil.. hehe

Hvor har du handlet dette?

Skal du bytte ut V50´n med E46 touring?

Dette handlet jeg på ebay faktisk.. satt og knotten og plutselig var det noen handler.. hehe.. Skal legge V50 for salg, så blir det E46 Touring igjen ja.. Det er en fantastisk skrudd bil + vi går med husplaner og da må ny dyr bil vike litt.. hehe

Men til info om bilen som mest sannsynlig kommer, så er det en 01 325XiAT - Orientblå med svart sport delskinn og ellers det meste av utstyr.. Shadowlinelister ligger klart å venter.. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Her skjer det lite med bilen.. Felgene skulle hatt noen nye dekk, så har ikke blitt montert enda.. kjører derfor på org. 15" alu.. heh.. Har handlet meg E46 Facelift lykter, originale med Xenon til E46n som er i planene.. Viktig å handle deler til en bil man ikke har enda..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...