Richie85 Skrevet Mars 25, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2011 Tja, liten update som har skjedd i det siste.. er fryktelig dårlig til å oppdatere her ser jeg.. Bagasjelokket ligger fremdeles klart til sliping før lakkering. Rusten er fjernet og lokket er blitt helt og pent. Har handlet et sett med 18" BBS RS2 felger som jeg tror skal kle bilen meget godt.. Planen er å ha de på denne frem til en evt E46 står på gårdsplassen.. Slenger ut et bilde jeg fant på nett av en svart E36 med de samme hjulene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mars 25, 2011 Share Skrevet Mars 25, 2011 hey hey! nå er jo ikke bilen din sååå blank, men felger er jo 90% av bilens looks uansett blir bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Mars 25, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2011 Hei hei hei... den er nesten (!) like fin... mangler bare fangere, speil, skjørt, senking og generell litt kosearbeid Men er hvertfall ren nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Mars 25, 2011 Share Skrevet Mars 25, 2011 Blir knall E46`n langt unna da? =p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Mars 25, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2011 Blir knall E46`n langt unna da? =p Tja.. bare få solgt Volvoen, så er mye gjort tenker jeg.. Service på mandag.. så skal jeg legge den ut etter det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Mars 26, 2011 Share Skrevet Mars 26, 2011 Blir knall E46`n langt unna da? =p Tja.. bare få solgt Volvoen, så er mye gjort tenker jeg.. Service på mandag.. så skal jeg legge den ut etter det Liker at du kommer tilbake på rette sporet igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Mars 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2011 Nå har jeg bestilt Maguires vaskehanske, Grit Guard til bøtten, Maguires nxt shampoo og skumtut til høytrykkspyleren.. Bare å vente på våren nå og ny bil.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mars 31, 2011 Share Skrevet Mars 31, 2011 Det måtte bli noen skikkelig hjul ja richie.. gromt.. Skikkelige vaskeprodukter kommer til å bli skikkelig bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Mars 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2011 Det måtte bli noen skikkelig hjul ja richie.. gromt.. Skikkelige vaskeprodukter kommer til å bli skikkelig bra! Ja, måtte ha noen ordentlige hjul.. hehe.. Hvor lenge de blir på E36n er uvisst.. men blir nok E46 som X-modell igjen og da tenker jeg disse vil bli bra.. Synes 19" ville bli for stort på usenket 4x4, mens 18" kan gå.. så får man heller vurdere etterhvert om et Eibach senkesett kunne vært noe.. Håper disse vaskeproduktene blir bra.. litt spent.. kanskje jeg synes det blir moro å vaske bil igjen? Vært litt laber vaskeinteresse i det siste halve året.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Mars 31, 2011 Share Skrevet Mars 31, 2011 Dette blir knallbra =D Spent på denne e46`n det er snakk om altså! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leba Skrevet April 1, 2011 Share Skrevet April 1, 2011 Nå har jeg bestilt Maguires vaskehanske, Grit Guard til bøtten, Maguires nxt shampoo og skumtut til høytrykkspyleren.. Bare å vente på våren nå og ny bil.. hehe Hvor har du handlet dette? Skal du bytte ut V50´n med E46 touring? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet April 1, 2011 Forfatter Share Skrevet April 1, 2011 Nå har jeg bestilt Maguires vaskehanske, Grit Guard til bøtten, Maguires nxt shampoo og skumtut til høytrykkspyleren.. Bare å vente på våren nå og ny bil.. hehe Hvor har du handlet dette? Skal du bytte ut V50´n med E46 touring? Dette handlet jeg på ebay faktisk.. satt og knotten og plutselig var det noen handler.. hehe.. Skal legge V50 for salg, så blir det E46 Touring igjen ja.. Det er en fantastisk skrudd bil + vi går med husplaner og da må ny dyr bil vike litt.. hehe Men til info om bilen som mest sannsynlig kommer, så er det en 01 325XiAT - Orientblå med svart sport delskinn og ellers det meste av utstyr.. Shadowlinelister ligger klart å venter.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Mai 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2011 Her skjer det lite med bilen.. Felgene skulle hatt noen nye dekk, så har ikke blitt montert enda.. kjører derfor på org. 15" alu.. heh.. Har handlet meg E46 Facelift lykter, originale med Xenon til E46n som er i planene.. Viktig å handle deler til en bil man ikke har enda.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Mai 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2011 Bilde av nye bilen.. måtte teste BBS felgene på den.. Har ikke overtatt enda, bare har den litt for rep.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Mai 29, 2011 Share Skrevet Mai 29, 2011 Kommer til å bli bra Du har vel det meste av planer klart allerede? Plasten ligger klar? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå