Gå til innhold

E36 318is Prosjekt. Solgt.


Mexos
 Share

Anbefalte innlegg

Gratulere bønna!:) bilen er veldig fin! Har du vurdert orange blink eller?:)

Takk :-) Nei har hvite baklykter så har ikke tenkt på å bytte. Synes hvitt eller grått passer best til denne fargen :-)

Var utrolig moro å få den godkjent. Har jo på en måte "reddet" denne fra en hage i Porsgrunn hvor den sto mangelfull i deler, så er gøy å få den i live igjen. :-) Lettere med rullende prosjekt og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, første kveld med bilen i går. Kjørte ca 35 mil. Fant ut at vannpumpa er gåen, da motoren går over driftstemp på tomgang, samt at jeg ikke har varme i bilen uten at motoren presses. Klarte også å sprenge ene bakdekket i ca 100km/t (Heldigvis 1 mil hjemmefra! Flaks når en har kjørt så langt!). Splitter nytt Toyo Proxes T1R. Er en rift på ca 10 cm på dekkveggen på innsiden av hjulet. Så måtte begynne å skifte hjul på Esso klokken 04.00 i natt. Da hadde jeg selvsagt ikke med flatjern så slet litt med å få ut proppen til jekkfestet i kanalen, og når jeg da jekker opp er festet så rustent at det slipper og jeg hører bare det knaser i det jeg ser jekken begynner å spise seg oppover kanalskjøret. Turte ikke jekke mer så ga faen og tok taxi hjem og la meg. Fikk hentet bilen i dag, Så da er det bare å bestille vannpumpe, nye kanaler til begge sidene, samt nye hjulbuer som jeg har tenkt å bytte. Kostet heldigvis ikke mange kronene, men er vel en del arbeid å bytte, samt lakkering etterpå. Jaja, trøster meg med at bilen blir bare bedre og bedre, og at den blir meget bra for rust etterpå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra det gikk bra med deg da! Å gull om du får deg rusfri bil!:)

Ja det var ganske ubehagelig når dekket sprengtes. Hele bilen slang til akkurat som den ville legge seg ut, og hadde jeg fått skrens kunne det blitt spennende om en hadde klart å rette opp uten å gå i autovern eller fare av veien gitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lika ikke sanne episoder.. Når startet du med turbobygget? Er spent på det:D

Har utsatt det litt. Vil få i orden småplukket først, samt rust ol. slik at bilen er i meget god stand før jeg begynner med motoren. Synes det ser så halvveis ut når folk koster på motoren masse og lar resten av bilen forfalle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal få litt hjelp av en kompis som er lakkerer, samt en karosseriarbeider på jobb, men tenkte å gjøre en del selv og. Er sånn man lærer, men er nok viktig å ha med seg noen i prosessen som vet hva man skal gjøre :-) Joda, cd-spilleren min er ikke bra så stereo høres ikke dumt ut ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...