Gå til innhold

E36 318is Prosjekt. Solgt.


Mexos
 Share

Anbefalte innlegg

Da er panser, frontfanger, framskjermer, grill, sideskjørt og speil levert til lakkering, og bremser er reparert så nå er det håp om å få skilt på bilen snart :) Har ikke vært på veien siden 2009 denne så er på tide! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

I helgen har jeg fått gjort en del med bilen :)

Tok ut dørhåndtaket på førerdøra og fikk kodet opp ny dørlås som ble montert :)

sgnucjl1nhfsd87e93yc.jpg

Så har jeg fått montert på den nye fronten :) Panser, grill, fanger, skjermer og speil er nå skinnende blanke :) Har også sideskjørt liggende med ny lakk :) Så nå begynner det endelig å ligne bil :D

Ble bare dårlige mobilbilder, men en ser fremgangen :)

ttz88mqx2qu2thz0l4ua.jpg

j06ti5f2ugbih3dxzgnv.jpg

8in136u7u72xkgpc5lc9.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, skulle kjøre den på jobb i går for å sveise et hull i kanalen i dag og montere sideskjørt, men da fant jeg ut at vannpumpa var gåen. Fikk bestilt ny i går kveld som ble sendt fra koed i dag, så da håper jeg å kunne montere denne til helgen :)

Cupspoilerne skrur jeg bare fast sammen med m3 leppa, da de er laget for å sitte i de originale festene der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da sliter jeg litt med motoren og håper noen har no tips.

Når bilen blir varm så blir det et voldsomt trykk i radiatoren, og åpner en lufteskruen eller lokket så renner det ut masse kjøleveske. Jeg har prøvd å bytte vannpumpe, da jeg mistenkte det kanskje var denne, men dette var et skudd i blinde. Er nå litt redd for toppakning, men da skulle jeg vel sett vann i oljen og hvitrøyk fra eksosen, noe jeg ikke har sett. Noen som har no forslag til hva som kan feile bilen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...