Mexos Skrevet Desember 4, 2012 Forfatter Skrevet Desember 4, 2012 Ser du har lagt ut caben også!Nå lurer jeg på hvilke planer du har?? Hehe, er ikke så spennende. Leilighet som blir ferdig til våren, så tenkte det kanskje blir litt overkill med 3 biler som alle har hver sin årsavgift og forsikring Så da blir jeg nok sittende igjen med Class II'n. Allerede overraskende bra respons på cabben, og har to interessenter på denne så langt, så da får en se hva som skjer
TurboTouring Skrevet Desember 7, 2012 Skrevet Desember 7, 2012 denne har blitt utrolig bra. åssen pris tenker du på denne da? litt anderledes den ser ut nå enn sist den stod i hagen hos far min gitt.
Mexos Skrevet Desember 17, 2012 Forfatter Skrevet Desember 17, 2012 Ja bilen er ikke til å kjenne igjen Herregud hvor råtten den var når jeg hentet den Solgte den i kveld til en helt grei pris, men tenker å holde den mellom meg og kjøper, da jeg vet han er bruker her og kanskje vil holde det for seg selv
Mexos Skrevet Desember 21, 2012 Forfatter Skrevet Desember 21, 2012 Da var bilen overlevert ny eier, håper han blir fornøyd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå