bmwe_e36 Skrevet Februar 27, 2011 Skrevet Februar 27, 2011 er det noe sted det er flere bilder av den e36?
Mexos Skrevet Februar 27, 2011 Forfatter Skrevet Februar 27, 2011 er det noe sted det er flere bilder av den e36? Her: http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... ?t=1078961 Sykt pen utgave! Blir utrolig fristet til å koste på min litt også. Når en har en hovedbil som koster litt med servicer og verditap ser en at det er ikke så ille å påkoste en bruksbil litt kosmetikk allikevel
Mexos Skrevet April 2, 2011 Forfatter Skrevet April 2, 2011 Begynner å bli litt mildere i været nå så tenkte å begynne på motoren snart kjørte bilen ut fra garasjen igår og fikk tatt et par bilder Håper å få bestilt ny front snart også
Mexos Skrevet April 12, 2011 Forfatter Skrevet April 12, 2011 Da ser det ut som motorprobleme er løst Har en gåen radiator også, men ny(brukt) er på vei fra koed Fikk shina frontlyktene og ordnet tåkelys på søndag. Kosejobb Slik så de ut når jeg begynte. Full av gammelt lim fra lyktelister: Vasket de med hvite spirit og gikk over med rubbing og polering: Så ble de litt bedre Tåkelys i orden. Gleder meg til å få shina fronten
Mexos Skrevet Mai 15, 2011 Forfatter Skrevet Mai 15, 2011 Ting går tregt, men har tenkt å sette opp tempoet litt nå for å få bilen på eu-kontroll. Begynte å overhale bremsene i helgen. Holder på å bytte bremseklaver bak, men fant ut at en bremsesylinder var defekt så tror jeg skal bytte disse mens jeg er oppe med tromlene. Holder også på å overhale caliperne foran. Fikk tatt den ene idag så har kun igjen den på høyre side Vant forresten et luftfilter på Vårtreffet til Bmw CCN trøndelag forrige helg, så har fått montert det og, samt at jeg fikk slengt inn en billig cd-spiller jeg hadde liggende. Noen bilder. Nye bremseband: Sliten caliper klar for overhaling: Cd-spiller på plass: Trondheims råeste "powerfilter" på plass under panseret
Mexos Skrevet Juli 18, 2011 Forfatter Skrevet Juli 18, 2011 Da blir delebil hentet imorgen, Så satser på å få litt fortgang i dette prosjektet Hvis noen i Trondheim trenger no smådeler så er det bare å si fra. Går billig
Mexos Skrevet Juli 19, 2011 Forfatter Skrevet Juli 19, 2011 Da er delebil hentet og 2 timer senere var motor og gir allerede ute på gulvet Så er det denne sin tur imorgen. Ut med motor og inn med "ny" (Ser firmabilen min har lurt seg med på dette bildet og )
haybimmsen Skrevet Juli 19, 2011 Skrevet Juli 19, 2011 Ser flott ut:D stå på Var vell ikke skinninteriør i den dele bilen?
Mexos Skrevet Juli 20, 2011 Forfatter Skrevet Juli 20, 2011 Ser flott ut:D stå påVar vell ikke skinninteriør i den dele bilen? Var desverre ikke det, men hadde det vært hadde jeg nok montert det over i min
haybimmsen Skrevet Juli 20, 2011 Skrevet Juli 20, 2011 Ser flott ut:D stå påVar vell ikke skinninteriør i den dele bilen? Var desverre ikke det, men hadde det vært hadde jeg nok montert det over i min Hehe:p e på utkikk etter det du oxo ja:p vanselig å oppdrive de skinninteriøra:s
Mexos Skrevet Juli 21, 2011 Forfatter Skrevet Juli 21, 2011 Ja er vanskelig å finne noen i bra nok stand, til riktig pris, som ikke er for langt unna Jeg solgte et strøkent et for 2 år siden, burde kanskje beholdt det ser jeg nå En kan finne en del hos svenske huggere til en kurrant pris. Tok ut motoren i prosjektbilen i går kveld, så starter med montering i kveld forhåpentligvis
Mexos Skrevet Juli 21, 2011 Forfatter Skrevet Juli 21, 2011 D blir bra, va d 1.8 dette? Ja er en standard 318I 1,8L Her er noen bilder fra demontering av motor i prosjektbilen. Bil og delebil: Motor ute: Begynner å bli fullt i gården her nå. 6 biler på huset og 4 er mine 2x E36, en E46, en E53, en Golf 5 og en Subaru Impreza
bmwkizn Skrevet Juli 21, 2011 Skrevet Juli 21, 2011 Begynner å bli bil av dette nå ser jeg Morro med en bil man slipper å stresse med, bare gå ut og pusle litt når man vil Sifra om du trenger noen hele og pene stoffseter fra sedan da. Har et sett liggende som bli kastet på dynga snart hvis ingen kommer å henter det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå