Gå til innhold

E36 318is Prosjekt. Solgt.


Mexos
 Share

Anbefalte innlegg

Bestilte du orginal eller uorginal fanger fra koed?

Original :) De uoriginale har ikke samme plastkvalitet, så etter å ha sprukket to uoriginale tidligere fant jeg ut at det er mye mer lønnsomt å kjøpe ordentlig med en gang ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Link til hvem du kjøpte Gt splittere fra,hvordan var dem (passform/kvalitet) ?

Takker for svar :)

kjøpte de på ebay av bavarian soundworks. Passform og kvalitet var bra mtp. prisen :)

Nå vil bilen plutselig ikke starte. Noen som har nå tips? starteren går ikke rundt. Jeg har kjøpt ny starter og montert, sjekket jordingen på motor og starter, det kommer strøm frem til starteren. Mistenker styrestrømmen, rele elns. Noen som har vært borti lignende som har noen tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Link til hvem du kjøpte Gt splittere fra,hvordan var dem (passform/kvalitet) ?

Takker for svar :)

kjøpte de på ebay av bavarian soundworks. Passform og kvalitet var bra mtp. prisen :)

Nå vil bilen plutselig ikke starte. Noen som har nå tips? starteren går ikke rundt. Jeg har kjøpt ny starter og montert, sjekket jordingen på motor og starter, det kommer strøm frem til starteren. Mistenker styrestrømmen, rele elns. Noen som har vært borti lignende som har noen tips?

Sjekk at du har satt D+ ledningen på D+ og ikke Df... (Det er mest sannsynlig 2 kontakter til innslaget, sjekk at du ikke har satt kabelskoen på feil kontakt...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 weeks later...

Fikk liv i motoren igjen litt før jul :)

Har også begynt å oppgradere stereoanlegget nå :P lakkering skjer vel iløpet av januar tenker jeg :)

Siste innkjøp :) Var jo den stereokongen når jeg var 16-17 år, så det kribler litt å handle litt igjen, selv om jeg ikke la i så mye penger nå :P

P152-S_1_l.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

fint prosjekt du har! :applause:

holder på med en 91mod 318i sedan med m40b18 turbo selv :D

eugodkjent og alt så er bare utseende igjen. vurderer m3 understell til sommern.

sats på resirkuleringsventil og ikke åpen dump. :wink:

Gleder meg til å se sluttresultatet! er ikke akkurat mange bmwer med 4er turbo :twisted:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Nei er ikke så mange med turbo så er morsomt å gjøre noe annerledes :)

Fikk i helgen sveiset inn nye fester til svingarmene på bakstillinga. Dette ble gjort på begge sider og var en drittjobb hvor en måtte ned med bensintank og alt, men ble heldigvis ferdig til slutt. Tok nesten 13 timer :/ Festene var ganske råtne så er godt å tenke på at de nå er skiftet ut :) Fikk også i dag montert opp slanger og pumpe til lyktespylerne så de er bare å smekke på når grillen er lakkert :)

Tilgang på bukk på jobb gjorde jobben en del enklere :)

midxvigtuha95yi4262n.jpg

demontering i gang:

8cmm4wes29n49dxuf5pe.jpg

gammelt feste:

xuwtduuojewiyhupjy1m.jpg

nytt og gammelt:

geu8lzu6lbyo8g80ezmt.jpg

ferdig sveiset :)

97pta2m1i7gg7x59gm6i.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nok en liten kjekk pakke fra Koed ble hentet på postkontoret i dag :)

Det mest spennende var vel denne lille rakkeren:

du8calb93kxs85wfpjmm.jpg

Fin oppgradering. Syns det er kjekt å ha tempmåler, samt at det ser litt mer ordentlig ut innvendig :)

Skal bytte caliper bak imorgen så da er bilen klar for Eu-kontroll :)

Har også fyllt opp denne med deler som skal kjøres til lakk imorgen :)

h2jko5r2rm3e5xh52aq0.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...