Efen Skrevet August 3, 2010 Forfatter Share Skrevet August 3, 2010 generelt motor og tennplugger kan man aldrig gå lei til og med pappa syntes jo det er kult Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
painkiller Skrevet August 9, 2010 Share Skrevet August 9, 2010 spørs hvor kult du syns det er om 10 - 20 år da.. Husk at det er mye som er kult nå som ikke er like kult om noen år... Om 10-20 år, så fjerner de nok tattoveringer like lett som man smører smør på brødskiva. Men er greit å tenke seg godt om før man får seg litt blekk på kroppen. Finn et motiv du selv liker, å drit i hva andre syns, er din arm, ditt ben, rygg eller ræv for den saks skyld=P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet August 9, 2010 Share Skrevet August 9, 2010 Liker ikke når folk begynner med sånn "tenk om 20år" bla bla... Livet er for kort til å drive å analysere igjennom alle avgjørelser med tanke på hva framtiden kan bringe.. Har man lyst til å ta en tattoo så tar man den! Enkelt og greit.. Enten liker man den om 10år, eller så har man iallefall et slags minne og er det helt krise så går det jo an å fjerne den også.. Om jeg skal være helt ærlig så er nok ikke dette den smarte avgjørelsen jeg har tatt, og det tar seg kanskje ikke så bra ut i diverse sammenhenger.. Tviler på at jeg blir statsminister med det første, så det går nok bra! Jeg syntes det er kult, er vel det som betyr noe.. Er forøvrig mye i kontakt med eldre folk i jobben og får faktisk ganske mye skryt(de later iallefall som), ingen som rister på hodet og har rare fordommer ihvertfall .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet August 9, 2010 Share Skrevet August 9, 2010 Likte at du fortsetter lenger ned enn å stoppe ved håndleddet som de fleste gjør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet August 10, 2010 Share Skrevet August 10, 2010 spørs hvor kult du syns det er om 10 - 20 år da.. Husk at det er mye som er kult nå som ikke er like kult om noen år... Om 10-20 år, så fjerner de nok tattoveringer like lett som man smører smør på brødskiva. Men er greit å tenke seg godt om før man får seg litt blekk på kroppen. Finn et motiv du selv liker, å drit i hva andre syns, er din arm, ditt ben, rygg eller ræv for den saks skyld=P Det er lett å fjerne den dag i dag også, men det koster rundt 10-20.000 avhengig av str på tattoo. Også er det omtrent 10 ganger så vondt å fjerne, som det er å ta den. Har en kompis som driver å fjerner et par Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet August 10, 2010 Share Skrevet August 10, 2010 Glad jeg har tatt min der jeg kan skjule den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet August 10, 2010 Share Skrevet August 10, 2010 Kunne godt tenkt meg en plugg på skuldra jeg!Mye fett man kan gjøre ut av en plugg... Fin dott ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Efen Skrevet August 24, 2010 Forfatter Share Skrevet August 24, 2010 den der var jo drit grom da en sånn en hadde det vært kult å hatt på skuldra ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet August 24, 2010 Share Skrevet August 24, 2010 eller? Som overmiddels interessert(og tattovert) så syntes jeg ikke dette er så veldig kult... Dårligste tatoveringa jeg har sett på leeenge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Efen Skrevet August 24, 2010 Forfatter Share Skrevet August 24, 2010 den der finnes ikke bra tattooert, skeive streker og finnes ikke no bra tegna. Viktig atman får riktig folk til å ta tattooen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet August 24, 2010 Share Skrevet August 24, 2010 Hadde jo vært litt tøft med et stempel som slår i tennpluggen og lager litt tordenvær, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stoppie_Master Skrevet August 24, 2010 Share Skrevet August 24, 2010 Jeg så en med merce stjærna på høyre overarm her i forje uke, hmm. Skulle det ha vært et bilmerke, så kansje burde man sy det inn i en større tatto. Hvis dere for eks kan se for dere jæveln kjører en bmw eller noe slikt hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet August 24, 2010 Share Skrevet August 24, 2010 En turbo er jo fett da. Såg ei dame som tattoverte det på Miami Ink, den var grise feit!Jeg for min del skal tattovere nordsløyfa Det gjorde jeg for 2 år siden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Efen Skrevet August 26, 2010 Forfatter Share Skrevet August 26, 2010 bilde av den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-E30 Skrevet August 26, 2010 Share Skrevet August 26, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå