Gå til innhold

bil tattoo?

Efen
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 81
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

spørs hvor kult du syns det er om 10 - 20 år da.. Husk at det er mye som er kult nå som ikke er like kult om noen år... :)

Om 10-20 år, så fjerner de nok tattoveringer like lett som man smører smør på brødskiva.

Men er greit å tenke seg godt om før man får seg litt blekk på kroppen. Finn et motiv du selv liker, å drit i hva andre syns, er din arm, ditt ben, rygg eller ræv for den saks skyld=P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker ikke når folk begynner med sånn "tenk om 20år" bla bla... Livet er for kort til å drive å analysere igjennom alle avgjørelser med tanke på hva framtiden kan bringe.. Har man lyst til å ta en tattoo så tar man den! Enkelt og greit.. Enten liker man den om 10år, eller så har man iallefall et slags minne og er det helt krise så går det jo an å fjerne den også..

Om jeg skal være helt ærlig så er nok ikke dette den smarte avgjørelsen jeg har tatt, og det tar seg kanskje ikke så bra ut i diverse sammenhenger.. Tviler på at jeg blir statsminister med det første, så det går nok bra! :lol: Jeg syntes det er kult, er vel det som betyr noe..:)

Er forøvrig mye i kontakt med eldre folk i jobben og får faktisk ganske mye skryt(de later iallefall som), ingen som rister på hodet og har rare fordommer ihvertfall :wink: ..

ula4ugii6nnbizrzc137.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

spørs hvor kult du syns det er om 10 - 20 år da.. Husk at det er mye som er kult nå som ikke er like kult om noen år... :)

Om 10-20 år, så fjerner de nok tattoveringer like lett som man smører smør på brødskiva.

Men er greit å tenke seg godt om før man får seg litt blekk på kroppen. Finn et motiv du selv liker, å drit i hva andre syns, er din arm, ditt ben, rygg eller ræv for den saks skyld=P

Det er lett å fjerne den dag i dag også, men det koster rundt 10-20.000 avhengig av str på tattoo. Også er det omtrent 10 ganger så vondt å fjerne, som det er å ta den. Har en kompis som driver å fjerner et par :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...