ullsokken Skrevet August 26, 2010 Share Skrevet August 26, 2010 Se her ja. Denne synes jeg faktisk var veldig bra Ser jo ut som nesten eksakt kopi av font og alt. Den der med Mstriper og BMW emblem var jo latterlig i forhold!! Personlig elsker jeg nerde tattoos... så bil tattoos faller vell under den kategorien hihih Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet August 27, 2010 Share Skrevet August 27, 2010 litt stor kanskje men men .... selv ville jeg ikke hatt noe bil-relatert tattoo, men men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Efen Skrevet August 28, 2010 Forfatter Share Skrevet August 28, 2010 cosworth tattoo passer ikke så fint inn på BMW forum ;P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Efen Skrevet September 7, 2010 Forfatter Share Skrevet September 7, 2010 noen fler ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reintz Skrevet September 9, 2010 Share Skrevet September 9, 2010 Synes denne er ganske tøff! Har lyst på noe slikt på underarmen Har forresten denne på skulderen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet September 9, 2010 Share Skrevet September 9, 2010 kanskje jeg sku banka på et sett glødeplugger bak øret og ned halsen der.. lol Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaymondJ Skrevet Februar 6, 2011 Share Skrevet Februar 6, 2011 Gammel tråd, men... Noen som har tips til noen på Østlandsområdet som er BRA til å frihåndstegne tattooeringer? Har en idè til tattooering, men finner ingen ferdige jeg liker på nett. Trenger altså en/ei som kan få min idè ned på papir (i første omgang..) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå