TheMan Skrevet Juli 17, 2010 Skrevet Juli 17, 2010 En noe godtroende kompis av meg betalte inn halvparten av "kjøpsprisen" på denne bilen: http://bil.autodb.no/autodb/frame_searc ... 9953434665 Kort fortalt: Når kompisen min i dag kom til Oslo, for å hente bilen, så kommer det ingen bil. Og pr. telefon kommer selger med en rekke bortforklaringer på hvorfor bilen ikke er der. Bl.a. at en kompis skulle levere den for selger og at han ikke får kontakt med denne kompisen. Et søk på autodb viser at denne "Kim Andre Larsen" også selger en Audi: http://bil.autodb.no/autodb/view.wa2?_c ... 1276157162 Et søk på gulesider, viser at telefonnummeret ikke er registert på noe navn, antagligvis kontantkort. Selger har forskjellige adresser i salgsoppgaver/annonser: - Storgata 23 - Fossumberget 34 - Fossumberget 21 Kompisen min har fått seg en god lærepenge, men er det noen som kjenner til denne kjeltringen fra før eller vet hvem han er?
Wacman Skrevet Juli 17, 2010 Skrevet Juli 17, 2010 Ja,trodde ikke folk gikk på denne lenger.. Det sto tilogmed stor artikkel i dagbladet i fjor sommer om han,i tillegg til at det er flere tråder her på forumet om denne karen og måten han og et par kompiser opererer på. Synd at kompisen din ble lurt, men å forhåndsbetale en bil du ikke er i nærheten av fysisk er alltid en dårlig ide.
Wacman Skrevet Juli 17, 2010 Skrevet Juli 17, 2010 Kilometerstand: 148.000 km Pris: 36000,- Dette fikk ingen alarmklokker til å ringe for noen? Selv en gammal E34 er verdt minst 50k pluss når det er en 535i med under 200k på telleren... Sorry om jeg virker kynisk,men her er det såpass mye som ikke stemmer at jeg syns det er rart at kompisen din forhåndsbetaler penger sånn.
Ziroh Skrevet Juli 17, 2010 Skrevet Juli 17, 2010 jeg jobber på havet så lettest å sende mld eller mail. Tlf blir ikke besvart før 20.06 men mail og sms blir besvart fortløpende. hmm.. kanskje en grunn til at han ikke vil ta telefonen?
EirikL Skrevet Juli 17, 2010 Skrevet Juli 17, 2010 Som det allerede er sagt, er det ganske uklokt å betale penger for en bil man ikke en gang har sett. Og karen er godt kjent for å drive en litt tvilsom geskjeft, ja!
jonr Skrevet Juli 17, 2010 Skrevet Juli 17, 2010 hvorfor ikke ta telefonen om man kan svare på sms ? å er vel igrunn like dårlig dekkning for både sms og telefonen i seg selv på havet :)btw er det jo 17.07 nå
oddis Skrevet Juli 17, 2010 Skrevet Juli 17, 2010 Anmeld fyren og kontakt hans bank. Jeg skriver alltid i emnefeltet når jeg overfører til privatpersoner hva det er f.eks: "Delbetaling E30 regnr AB 12345 " ++, så jeg alltid har et grunnlag for å få tilbakeført pengene. Samt telefonisk og skriftlig (SMS / MSN etc) korrespondanse. Føre over penger, og spesielt halvparten av beløpet (helt urimelig!) til en person som er vilt fremmed er bare noe man gjør en gang...! Burde være mulig å få en kamerat av deg til å iscenesette møte for å prøvekjøre en av bilene, slik at du får kontakt med han, og tilbakebetalt pengene.
Haug530D Skrevet Juli 17, 2010 Skrevet Juli 17, 2010 Anmeld fyren og kontakt hans bank. Jeg skriver alltid i emnefeltet når jeg overfører til privatpersoner hva det er f.eks: "Delbetaling E30 regnr AB 12345 " ++, så jeg alltid har et grunnlag for å få tilbakeført pengene. Samt telefonisk og skriftlig (SMS / MSN etc) korrespondanse. Føre over penger, og spesielt halvparten av beløpet (helt urimelig!) til en person som er vilt fremmed er bare noe man gjør en gang...! Burde være mulig å få en kamerat av deg til å iscenesette møte for å prøvekjøre en av bilene, slik at du får kontakt med han, og tilbakebetalt pengene. Kan jo ikke prøvekjøre en bil som ikke eksisterer.
bmwkizn Skrevet Juli 17, 2010 Skrevet Juli 17, 2010 Sorry. Men hvis ting virker for godt til å være sant, så er det som regel det Utrolig surt for den parten som blir lurt. Vert morro å blitt stengt inne alene i et rom med en slik svindler.
Ellingsen B. Skrevet Juli 17, 2010 Skrevet Juli 17, 2010 utrolig surt dette, håper det løser seg.., men 93 535i.. Når kom de på markedet
Markus E30 Skrevet Juli 18, 2010 Skrevet Juli 18, 2010 Jeg kontaktet han angående bilen og han ville ha 18.000 på forhånd men alt som er relativt for et kjøp ville han ikke gi... Han hadde unnskyldninger for alt, som sagt. Kjipt at det skjedde med kompisen din...
Markus E30 Skrevet Juli 18, 2010 Skrevet Juli 18, 2010 Kim andre larsen Sverresvei 41, 1473 lørenskog Konto 8101.1771.599 Tlf 94123911 Arb giver Aker Solution As Dette fikk jeg.
Markus E30 Skrevet Juli 18, 2010 Skrevet Juli 18, 2010 Vet ikke om det hjelper men han brukte denne mailen d_sindre@yahoo.no og navnet var Dag S Gjerde og kim andre Larsen seinere.
TheMan Skrevet Juli 18, 2010 Forfatter Skrevet Juli 18, 2010 Denne infoen fikk kompisen min: Kim Andre Larsen Konto 8101.1771.599 Adresse Fossumberget 21 0986 Oslo Eneste som stemmer overens er kontonr..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå