Morgan GS Skrevet Oktober 10, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 10, 2010 Takk takk folkens kjekt å høre det faller i smak gir arbeids lyst dette
Morgan GS Skrevet Oktober 11, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 11, 2010 Har ikke noe dato som jeg prøver å nå , siden det er ting ellers som må gjøres også ,,, hus å hjem + div E-92 M3 GS ++ Så det blir jobba på denne ved ledige stunder på kveld å helg. Fikk blande resepten på Frozen gray fargen i dag . juhuuu
Morgan GS Skrevet Oktober 12, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 12, 2010 her ser dere en med samme leppe som jeg skal ha og samme coloooor Lang intro da !!!!
sydenfareren Skrevet Oktober 12, 2010 Skrevet Oktober 12, 2010 Den fargen er bare helt rå!! Blir det karbon tak? Du må oppdatere oss med noen bilder:_))
Morgan GS Skrevet Oktober 12, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 12, 2010 Den fargen er bare helt rå!! Blir det karbon tak? Du må oppdatere oss med noen bilder:_)) her blir det carbon tak ja , ingen snareveier ....hoho For prøve a ta noen bilder senere i dag da ...Thx
Saltkjelen Skrevet Oktober 12, 2010 Skrevet Oktober 12, 2010 Jeg vet hvertfall hvilke felger du bør kjøre på med Morgan.. 20" BBS LM (reps)...
Morgan GS Skrevet Oktober 12, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 12, 2010 Jeg vet hvertfall hvilke felger du bør kjøre på med Morgan.. 20" BBS LM (reps)... Kan ikke bli feil det heller nei
Morgan GS Skrevet Oktober 12, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 12, 2010 legger ut et par bilder etter at motor er komme inn +++ Siden det har vært så mye pes på //M dekal trimming så greier jeg ikke å dy meg med å bygge om dette innsuget til et motorlokk
M3 Yngve Skrevet Oktober 12, 2010 Skrevet Oktober 12, 2010 Flere bilder av den over tøffe lampe olje motoren.
Morgan GS Skrevet Oktober 12, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 12, 2010 Flere bilder av den over tøffe lampe olje motoren. hehe , vet jeg skal knekke E-34 M5 3.6 og E-30 M3 når jeg er ferdig i hvertfall 0-140 kmt .... Måtte kjøpe nytt motordeksel etterskaden , men så fikk jeg se et M3 innsug liggende å da vettu ,,,,, greide ikke å dy meg der asso . blir fint når snuten løfter op hood`N... å sier se her ja ,,, ombygd FYFY . håper dem hører forskjell diesel og bensin .. lool
Richie85 Skrevet Oktober 12, 2010 Skrevet Oktober 12, 2010 Genial ide med motordekselet! heh.. ingenting å si på pågangsmotet ditt hvertfall! Pøs på med bilder etterhvert som ting skjer.. =) Dette liker vi!
baremats91 Skrevet Oktober 13, 2010 Skrevet Oktober 13, 2010 du har ikke vurdert noe som detta da: http://www.youtube.com/watch?v=JsT-FiGx ... re=related ? syntes den var heftig rå eller et slikt bodykit http://www.youtube.com/watch?v=YSzSWfjI ... re=related
Morgan GS Skrevet Oktober 14, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 14, 2010 mye gromt der , men jeg syntes den sorte henger for mye med underleppa ..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå