StigJ Skrevet Oktober 21, 2010 Skrevet Oktober 21, 2010 Torek: Vet du merke på dem? Link til produsent/forhandler?
Torek Skrevet Oktober 21, 2010 Skrevet Oktober 21, 2010 Dessverre, men skal se om jeg kan finne det ut
Morgan GS Skrevet Oktober 21, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 21, 2010 hehe i know ,,, jobber med noe lignende om dagen psst hysj
DieselVegard Skrevet Oktober 26, 2010 Skrevet Oktober 26, 2010 Jeg kunne aldri hatt en slik bil. Tenk dere å sette dere inn i en "M3" også er det en sur bråkete firer som skrangler i gang når man trykker på knappen....Huff.. Ville blitt nedtur to ganger hver dag for meg ... Når bilen allerede er i småbiter, sett nå for guds skyld inn en skikkelig motor da..
Torek Skrevet Oktober 26, 2010 Skrevet Oktober 26, 2010 Det går nok bra, for han bygger ikke bilen til deg
NBCustom Skrevet Oktober 26, 2010 Skrevet Oktober 26, 2010 Jeg kunne aldri hatt en slik bil. Tenk dere å sette dere inn i en "M3" også er det en sur bråkete firer som skrangler i gang når man trykker på knappen....Huff.. Ville blitt nedtur to ganger hver dag for meg ...Når bilen allerede er i småbiter, sett nå for guds skyld inn en skikkelig motor da.. ikke alle som vil ha bilen sin på gressklipper-drivstoff vettu noen har faktisk litt i mellom øra..
Morgan GS Skrevet Oktober 27, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 27, 2010 Jeg kunne aldri hatt en slik bil. Tenk dere å sette dere inn i en "M3" også er det en sur bråkete firer som skrangler i gang når man trykker på knappen....Huff.. Ville blitt nedtur to ganger hver dag for meg ...Når bilen allerede er i småbiter, sett nå for guds skyld inn en skikkelig motor da.. Kommer jo til å dra fra 530DAt`n din jo .... så apropo skranglete ...lool
DieselVegard Skrevet Oktober 27, 2010 Skrevet Oktober 27, 2010 Jeg kunne aldri hatt en slik bil. Tenk dere å sette dere inn i en "M3" også er det en sur bråkete firer som skrangler i gang når man trykker på knappen....Huff.. Ville blitt nedtur to ganger hver dag for meg ...Når bilen allerede er i småbiter, sett nå for guds skyld inn en skikkelig motor da.. Kommer jo til å dra fra 530DAt`n din jo .... så apropo skranglete ...lool Jaja, for all del, men min 530 er en trekkvogn, ikke en sporty liten snerten bil. Dessuten er en firer mer skranglete enn en sekser uansett
anders87 Skrevet Oktober 27, 2010 Skrevet Oktober 27, 2010 Er ikke de felgene du la ut 360 Forged felger, Morgan? Har hørt at dem er svinaktig dyre, samt dårlig kvalitet og elendig service fra produsent.. Bare et tips
Morgan GS Skrevet Oktober 27, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 27, 2010 Er ikke de felgene du la ut 360 Forged felger, Morgan?Har hørt at dem er svinaktig dyre, samt dårlig kvalitet og elendig service fra produsent.. Bare et tips Dyre er de ja , men prøver å finne /få lagd noe i samme stil men som helstøpt felg da , eikemønsteret de bruker er jo sånn sett gammelt bare at de kombinerer kant og concave eiker ..
Morgan GS Skrevet Oktober 27, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 27, 2010 Da er takplate kommet av .. Ny turbo , pga av plast bit som kom inn i den etter smellen , BMW PERFORMANCE intercooler og rør byttet ..
Morgan GS Skrevet Oktober 28, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 28, 2010 få lagt unga nå så blir det vel en tur i garagen .. se om jeg ikke får kobla sammen å få start på doningen
Morgan GS Skrevet Oktober 30, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 30, 2010 Da er jeg igang med å forberede Grunning og lakk invendig. fått sveist hjulhusene bak nå +++ Og "massert" in hjulbuene ..lol Fler bilder kommer utover kvelden ,,
M3 Yngve Skrevet Oktober 30, 2010 Skrevet Oktober 30, 2010 Han banker hjulbuer på en E92, he he. Lampe olje eller ei, bilen blir knall tøff den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå