Morgan GS Skrevet November 8, 2010 Forfatter Skrevet November 8, 2010 detta må være den heftigste 320D som kommer til å gå på veien men hvordan blir det med godkjenning nå egentlig? så lenge bilen har blitt bredda osv Er jo lov og sette på hjulbue breddere på en hilux , så hvorfor ikke på en BMW å
Morgan GS Skrevet November 8, 2010 Forfatter Skrevet November 8, 2010 Blir vannvittig tøft!!! Fornøyd nå da ....?
Robin L Skrevet November 8, 2010 Skrevet November 8, 2010 sinnsykt tøft bygg! heftig farge og! dette kan du!
NBCustom Skrevet November 8, 2010 Skrevet November 8, 2010 ser meget bra ut dette! fargen var meget rå
Morgan GS Skrevet November 8, 2010 Forfatter Skrevet November 8, 2010 Hmmm dette tar nok litt tid å venne seg til men Skal jo liksom væra blank en nylakert bil da men ...lol Men bøst blir det nok når alt er på igjen
winchester Skrevet November 8, 2010 Skrevet November 8, 2010 Får håpe sola kommer innom så du får sett fargen i solskinnet
Arild G. Skrevet November 8, 2010 Skrevet November 8, 2010 dette blir vanvittig bra morgan gleder meg til å se ferdig resultat. imponert over tempoet.
NBCustom Skrevet November 8, 2010 Skrevet November 8, 2010 syns det ble helt sjef, skjønner at det tar litt tid å venne seg til den, men det blir ikke noe problem når vogna er montert. Bra jobba! Bra tempo..
Morgan GS Skrevet November 8, 2010 Forfatter Skrevet November 8, 2010 takk å takk folken`s ) Tempo er viktig .. , Sondre og jan Yngve kom å hjalp meg i kveld så det gjør jo jobben raskere da , men 6 timer fra uslipt bil til ferdig lakkert , med alle løse deler ++ så går det ikke å stå med hendene i lomma ..hehe
SofaKingFresh Skrevet November 9, 2010 Skrevet November 9, 2010 ELSKER fargen! Gleder meg til å følge videre mer her! Hvertfall når jeg endelig har fått "samme type bil" : )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå