Morgan GS Skrevet November 11, 2010 Forfatter Skrevet November 11, 2010 Riv av den preseningen å ta bilder! hehe .. time will show
Morgan GS Skrevet November 11, 2010 Forfatter Skrevet November 11, 2010 litt mere mont bilder Inuvidual til v.
e30 tommis Skrevet November 11, 2010 Skrevet November 11, 2010 meget jenomført vilke felger lurer du på?
J-A-E Skrevet November 11, 2010 Skrevet November 11, 2010 Ser ut til å bli meget gromt detta Er litt skeptisk til de felgene, om det er de du skal ha??
fizn Skrevet November 11, 2010 Skrevet November 11, 2010 Blir forbanna på de teaser bildene dine, vil se heleeee Er nok de felgene som skal være på ja AC Schnitzer Type V Forged som en tideligere fortalte meg Visst dere sjekker GS hva prisen er, så skjønner dere hvorfor han skal ha dem
winchester Skrevet November 11, 2010 Skrevet November 11, 2010 Blir forbanna på de teaser bildene dine, vil se heleeee Er nok de felgene som skal være på ja AC Schnitzer Type V Forged som en tideligere fortalte meg Visst dere sjekker GS hva prisen er, så skjønner dere hvorfor han skal ha dem Tror du han velger felgene pågrunn av prisen?
knut_olestad Skrevet November 11, 2010 Skrevet November 11, 2010 Kjenner det kribler i pungen av den bilen her altså
Morgan GS Skrevet November 11, 2010 Forfatter Skrevet November 11, 2010 Blir forbanna på de teaser bildene dine, vil se heleeee Er nok de felgene som skal være på ja AC Schnitzer Type V Forged som en tideligere fortalte meg Visst dere sjekker GS hva prisen er, så skjønner dere hvorfor han skal ha dem hehe å mere skal det bli ....juhuu Blir de felga som står på bilen nå , smidde felger som er veldig lette samt jeg synes de kler bilen også , men prøver nok litt forkjellige etterhvert også da 20" lm er ikke å forakte heller ..hehe
Saltkjelen Skrevet November 12, 2010 Skrevet November 12, 2010 Dette er bare innmari lekkert, Morgan. Jeg er spendt på videre bilder!
Morgan GS Skrevet November 12, 2010 Forfatter Skrevet November 12, 2010 ok her er det er par stk da ..hehe mossing 92 reagerte på dette 1
sv90 Skrevet November 12, 2010 Skrevet November 12, 2010 ser bra ut men raart og se nylakket bil som er matt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå