JE Motorsport Skrevet November 14, 2010 Skrevet November 14, 2010 He he,hvis du skal ha det hjulet på taket, så anbefaler jeg en sånn de bruker på boblene
Morgan GS Skrevet November 14, 2010 Forfatter Skrevet November 14, 2010 hehe , JE M... man tager det man haver
Morgan GS Skrevet November 16, 2010 Forfatter Skrevet November 16, 2010 flere deler er kommet og montert Originale sorte griller fra BMW
StigJ Skrevet November 16, 2010 Skrevet November 16, 2010 Rett og slett nydelig! Synes de hjula passer perfekt til resten av gliset.
Morgan GS Skrevet November 17, 2010 Forfatter Skrevet November 17, 2010 Rett og slett nydelig! Synes de hjula passer perfekt til resten av gliset. takk , trur det vil bli bra jeg å med de hjula og rett senk
M3 Yngve Skrevet November 17, 2010 Skrevet November 17, 2010 Rett og slett nydelig! Synes de hjula passer perfekt til resten av gliset. takk , trur det vil bli bra jeg å med de hjula og rett senk Nei nei, de hjula passer ikke på en så tøff bil. Da får du sette på LM kopier i stedenfor.
Syvert Skrevet November 17, 2010 Skrevet November 17, 2010 har fulgt med på tråden din og må si du virklig gir gass, vil tro det er mye bil i fritiden din ,og det ser helt supert ut, gleder meg til å se doningen ferdig.
Tuttifrutti Skrevet November 17, 2010 Skrevet November 17, 2010 Hvordan er fargen mellom frontfanger og forskjerm? Lik den ... sprøytet sammen om du ser lengre tilbake i tråden Så at de ble sprøytet sammen, men syns ikke fargen stemte helt fordi men Altså selvom ting blir sprøytet sammen kan det være fargeforskjell pga gjennomskinn fra gammel farge / grunning, ikke det at jeg sier det er forskjell på bilen din Alt du gjør ser utrulig bra gjennomført ut og etter bok.
Morgan GS Skrevet November 18, 2010 Forfatter Skrevet November 18, 2010 Rett og slett nydelig! Synes de hjula passer perfekt til resten av gliset. takk , trur det vil bli bra jeg å med de hjula og rett senk Nei nei, de hjula passer ikke på en så tøff bil. Da får du sette på LM kopier i stedenfor. Kan hende det ....lol ,, men først skal jeg ha disse
Heimstad Skrevet November 18, 2010 Skrevet November 18, 2010 Ser du har montert individualsubber. Vet du hvordan disse spiller i forhold til de orginale? Og eventuelt pris?
Morgan GS Skrevet November 18, 2010 Forfatter Skrevet November 18, 2010 har fulgt med på tråden din og må si du virklig gir gass, vil tro det er mye bil i fritiden din ,og det ser helt supert ut, gleder meg til å se doningen ferdig. hei ., takker . ja mye bil ja ... Blir nå litt lei til tider å ..hehe skjekker pm din nå
Morgan GS Skrevet November 18, 2010 Forfatter Skrevet November 18, 2010 ble gjort litt igår kveld også
ealoken Skrevet November 18, 2010 Skrevet November 18, 2010 gromt Morgan er den klar til vi kommer oppover på besøk om 2 uker?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå