Mack10 Skrevet Juli 17, 2010 Share Skrevet Juli 17, 2010 Har kjøpt meg et dice sett og har funnet ut at dette settet skal monteres bak. Har fått kjøpt meg kabelen som går fra spilleren og bak (6 pin) Men det jeg sliter med er å finne 3 pins kontakten som skal følge det originale ledningsnettet..!? Er det noen som kan hjelpe meg? Skal på langtur til uken og hadde vært greit med ipod på veien Takker for svar!! Arne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j0lle Skrevet Juli 17, 2010 Share Skrevet Juli 17, 2010 Biler med navi fra europa, er det ikke lagt opp kabler til CD veksler standard, i motsettning til i USA. Kablene må kjøpes i tilegg. Du får dem på GS, Koed eller din nærmeste BMW forhandler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juli 17, 2010 Share Skrevet Juli 17, 2010 Kabelsettet er ikke standard nei. Men kunne bestilles som opsjon ved nybilkjøp. "Forberedelse for CD-veksler". Derfor man av og til hører om folk som har disse kablene klare i bilen. Det lå klart i gamlingens tidligere E46, og det var spesifisert i utstyrslisten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mack10 Skrevet Juli 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2010 Edit: Les siste posten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mack10 Skrevet Juli 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2010 Edit: Les siste posten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mack10 Skrevet Juli 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2010 Nå har jeg fått bestilt meg den siste kabelen jeg trenger og får den i morgen (tirsdag). Drar til danmark onsdag morgen, så hadde vært fint om noen kunne hjulpet meg med hvilke farger som skal hvor i de 2 slottene bak spilleren. Det er 10 pins i hver slot, og den kabelen med 6 pin kommer det 3 kabler ut av. Alle 3 ledningene er hvite med blå, rød og brun stripe inni takker så mye for hjelp!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet Oktober 19, 2011 Share Skrevet Oktober 19, 2011 Fant du ut av dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_bmwww_ Skrevet August 1, 2012 Share Skrevet August 1, 2012 Bumper en gammel tråd nå men Skal kjøpte med dice duo, men så ligger ikke kabelsettet til cd veksleren bak i. Men kan ja ta kabelen fra dice due boksen å rett inn i cd spilleren? Eller må jeg ha det cdveksler kabel settet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå