icejack Skrevet Juli 17, 2010 Skrevet Juli 17, 2010 Hei, jeg har byttet til senke sett, men gummien hopper ut av støtdemperlageret bak. Så jeg har søkt på forumet og funnet at jeg trenger mer enn dette. Jeg har prøvd å forstått med det jeg leser men til syvende og sist vet jeg ikke hvor mye mer jeg trenger. Eneste inkjøpt er støtdemperlager, hva ellers trenger jeg ? Og kan jeg presse gummien på plass eller trenger jeg å kjøpe nytt? På forhånd takk
Lars89 Skrevet Juli 17, 2010 Skrevet Juli 17, 2010 Det er nok feilmontert. Her ser du sprengskisse med delene du trenger osv http://bmwfans.info/parts/catalog/E46/C ... ing_parts/
hagenisse Skrevet Juli 17, 2010 Skrevet Juli 17, 2010 Velkommen i klubben for oss som har feilmontert dette!
icejack Skrevet Juli 17, 2010 Forfatter Skrevet Juli 17, 2010 oi ser det er en god del mere deler enn det jeg trudde siden jeg kun kjøpte det lageret :/ må jeg ha alle de delene merket grønt ?
hagenisse Skrevet Juli 17, 2010 Skrevet Juli 17, 2010 Restene av delene du trenger står på bilen orginalt. I bunn og grunn en skive over og under.
icejack Skrevet Juli 18, 2010 Forfatter Skrevet Juli 18, 2010 det som er at jeg har skjønt det med skivene, men skjønner ikke hvordan den under skal sitte.
icejack Skrevet Juli 18, 2010 Forfatter Skrevet Juli 18, 2010 Men noen som vet om jeg kan presse gummien på plass å bruke samme støtdemperlager?
NA Skrevet Juli 18, 2010 Skrevet Juli 18, 2010 Har gummien løsna må du nok ha nytt lager ja Kjøp fra e-46 cab, de er sterkere og bedre enn orginale e-36
icejack Skrevet Juli 21, 2010 Forfatter Skrevet Juli 21, 2010 Jeg trenger å fikse dette midlirtidig, kunne det fungert med nye lager og skiver bare uten den skum greia og beskytteren rundt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå