Gå til innhold

Birken85`s E30 b20 Turbo, Godkjenning med turbo info s18

Anbefalte innlegg

Skrevet
bare pass på att du ikek har tenningsbank så ere greit ;)

tenningsbank har det vert men finnes ikke nå lenger:) (jævlig ekkel lyd er det og)

utrolig digg og ha fått på lambdaen så eg vet hele tida... føler meg litt tryggere :)

hadde jo en stygg opplevelse tidligere der vakumslangen btr`n revnet...

DA var det tenningsbank da!

• Svar 280
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Satse på at det holder litt.... folk maser om rudskogen i september.. er over snittet sugen men føler at 2L turbo er en smule liten motor til og drive og kjøre rundt på ei bane med.. .men folk driv og pushe på så får se :P

Skrevet

Trenger jo ikke vinne breisladden på første treffet. Har sett MYE mer tragiske biler enn E30 med 2l turbo utpå på gatebil.

Kjør på! :D

Skrevet

ja eg er utrolig sugen.. kan hende b20`n skulle fått seg noen runder før eg bytter til b25? :) får se hva tiden bringer.. tenkte eg skulle få justert ventiler og bytta regreima og så ser eg nå hvor lenge den vil vere med på dette livet ;)

Skrevet

Hadde meg forresten en kosestund med e46`n min natt til i dag.. vasket og shinet den i to tiden om natta og kjørte på biltema plassen etterpå og tok noen pic`s :P så da må eg jo bolse litt :Pzurfeg45bs3mzm3ohha0.jpg

n4ebv5i8qrionpw0kl99.jpg

Hadde lenge tenkt og selge den men er begynt og bli nokså glad i den så spørst om den ikke blir beholdt.. er god og ha liksom:)

Skrevet

tenningsbank har det vert men finnes ikke nå lenger:) (jævlig ekkel lyd er det og)

utrolig digg og ha fått på lambdaen så eg vet hele tida... føler meg litt tryggere :)

husk att du kan ha tenningsbank selvom lambdaen er fin :P

Skrevet

husk att du kan ha tenningsbank selvom lambdaen er fin :P

ja men det hører eg fort;) viktig og ikke stole blindt på slikt:)

Skrevet

Birken: Man trenger ikkje høyre med øyret att man har tenningsbank, om man høyre det er det STYGG tenningsbank :)

Skrevet

Var forresten nett ute og kjørte en tur og tenkte eg skulle filme målerne osv in action.. en liten inboard movie..

MEN konstaterte fort at og filme i tillegg til og kjøre svin var en MEGET DÅRLIG kombinasjon.. det endte nesten med et knust kamera etter en super kontra der alt av kamerautstyr på hånda ble glemt og haglet rundt i bilen:P..

minnes bare et kamera som fløy rundt etter bevegelsene på rattet:P så derfor ble det lite med film og heller mye morro:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...