|Ole| Skrevet Juli 21, 2010 Forfatter Skrevet Juli 21, 2010 hehe kunne jo prøvd det først ja men eg har jo ikke lyst og blåse av motoren med en gang liksom :S Skal vi montere 3 liter dysene å sjå korleis det går da? Vist ikkje det funker kan vi bruke 325 dyser inntil videre EDIT: Stikk å skru av dysene på 530`n du
Gravstein Skrevet Juli 21, 2010 Skrevet Juli 21, 2010 Prøve først med 530 dysene vell ? gi meg ein lyd når dåkke reise opp då
|Ole| Skrevet Juli 21, 2010 Forfatter Skrevet Juli 21, 2010 Prøve først med 530 dysene vell ? gi meg ein lyd når dåkke reise opp då Den er god
Morty999 Skrevet Juli 22, 2010 Skrevet Juli 22, 2010 Vi kan bytte til b25 dyser først om du vil det Så kan vi vise Jørgen-Fastbmw att det er fullt mulig å lade 0.7 uten att det kutter Blir ikkje mykje trygt da men att det kutter er vell ikke noe smart.. den går magert LENGE før det kutter!
|Ole| Skrevet Juli 22, 2010 Forfatter Skrevet Juli 22, 2010 Vi kan bytte til b25 dyser først om du vil det Så kan vi vise Jørgen-Fastbmw att det er fullt mulig å lade 0.7 uten att det kutter Blir ikkje mykje trygt da men att det kutter er vell ikke noe smart.. den går magert LENGE før det kutter! Eg veit, derfor vi er forsiktige Tviler på det kutter uansett
birken85 Skrevet Juli 23, 2010 Skrevet Juli 23, 2010 Måtte bare hive ut et bolse bilde av e46`n min etter senking, lakking av nyrer og lister og angeleyes litt OT men er min tråd så fuck it
Lars89 Skrevet Juli 23, 2010 Skrevet Juli 23, 2010 Må få i xenon i grøft på E46! Høres ut som dere har det gøy. Det som er det viktigste
birken85 Skrevet Juli 23, 2010 Skrevet Juli 23, 2010 Lars89: xenon er planen ja.. litt tamt med skitt gule lys i grøfterne.. og ja vi har det utrolig artig og er VIRKELIG det som teller
Jørgen-Fastbmw Skrevet Juli 23, 2010 Skrevet Juli 23, 2010 Vi kan bytte til b25 dyser først om du vil det Så kan vi vise Jørgen-Fastbmw att det er fullt mulig å lade 0.7 uten att det kutter Blir ikkje mykje trygt da men att det kutter er vell ikke noe smart.. den går magert LENGE før det kutter! Eg veit, derfor vi er forsiktige Tviler på det kutter uansett HOHOOOO
birken85 Skrevet Juli 23, 2010 Skrevet Juli 23, 2010 Jørgen: faen asso du og ole har alltid noe og kaste dere over og nå går det utover den stakkars 2.0literen min :S trur den er minst sugen på og lade 2bar (som sikkert er det neste dere skal diskutere om går eller ikke)
|Ole| Skrevet Juli 24, 2010 Forfatter Skrevet Juli 24, 2010 te] att det kutter er vell ikke noe smart.. den går magert LENGE før det kutter! Eg veit, derfor vi er forsiktige Tviler på det kutter uansett HOHOOOO Du kjem til å vri deg i søvne når vi får den til å gå uten kutt på 0.8
Jørgen-Fastbmw Skrevet Juli 24, 2010 Skrevet Juli 24, 2010 te]att det kutter er vell ikke noe smart.. den går magert LENGE før det kutter! Eg veit, derfor vi er forsiktige Tviler på det kutter uansett HOHOOOO Du kjem til å vri deg i søvne når vi får den til å gå uten kutt på 0.8 Hehe, er jo ikkje som å gå på vatnet då ole min gjekk jo på 0.8 med 535 dyser og ca 3.8 i grunntrykk på bensinen Då spant den ut i 3. gir ved kun gasspådrag på våt asfalt om tenninga var riktig trenger vi vel ikkje å snakke om en gang
|Ole| Skrevet Juli 24, 2010 Forfatter Skrevet Juli 24, 2010 Hehe, er jo ikkje som å gå på vatnet då ole min gjekk jo på 0.8 med 535 dyser og ca 3.8 i grunntrykk på bensinen Då spant den ut i 3. gir ved kun gasspådrag på våt asfalt om tenninga var riktig trenger vi vel ikkje å snakke om en gang Syns du dreiv å snakka om att den kutta på 0.7 eg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå