Gå til innhold

Bilder: Gatebil Rudskogen 9-11juli

T.A.S
 Share

Anbefalte innlegg

Mye bra bilder her :) Må si jeg ble skikkelig SKUFFET da jeg, Torek og Anders87 ankom Rudskogen. Vi betalte for utstilling, og jeg antok at de hadde satt av et område for dette. Da vi kom ned på go-kartbanen ble vi stoppet av en funksjonær som fortalte at det hadde blitt solgt laangt flere plasser enn det de hadde tilgjengelig, så lykke til med å finne plass liksom. (kom lørdag morgen)

For der var det jo smekkfullt med depot-biler, trekkvogner og hengere. Sånne ting hører ikke hjemme på en "utstillingsplass" spør du meg. Da får de heller ta forhåndsbestilling slik de gjorde for noen år siden. Det var bare råflaks at vi kom over de plassene vi gjorde, ellers hadde jeg antakelig reist hjem igjen. Man ser tydelig at Gatebil nå er mere kjøring og skruing enn utstilling av biler. Før var det mer harmoni mellom de to.

Det var siste Gatebil for min del iallefall...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 42
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gøy å se så masse bra bilder. Va mange flotte biler der!

Men eg er veldig enig med FTE. Selv fikk eg kun plass på fredagen, lørdag/søndag var det overfullt :(

Men gøy å se du fikk bilde av den gamle skjønnheten da :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det eneste jeg ikke skjønner er at Vidar ikke ditcher 4 cyl for 6 eller 8 cyl. Skulle tro han har rast nok motorer til å innse at hans effektnivå ikke er forent med 4 cyl. Bilen hans er jo rå tvers igjennom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor skal de som skal skru/kjøre stå da? Kan jo ikke forlange at hele gokarten er utstilling?

Jeg er enig at det har vært bedre organisert/fordelt før, men er begrensa hvor gøy det er å se på stillestående biler man gjerne har sett "et par" ganger før. Greit med litt variasjon :wink:

Må si jeg mista litt trua på søndag morra med kun en bil på banen (skamdau astra fwd) , styrtregn, masse grombiler som reiste og Fairytale på høyttaleranlegget... At speakerene snakka om hva de gjorde på fylla i går gjorde det ikke akkurat bedre :roll:

Men mye var tilgitt når sola titta fram og kjørekåte galninger gjennomførte en av de råeste breisladdkonkurannsene noensinne! 8)

Flotte bilder btw :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger ut det som er av bmw her :)

Dere kjenner vel igjen noen av bilene tenker jeg..

Flotte bilder!

Tror jammen jeg så deg når du tok bilde av e30'n til FTE da vi stod ved nedkjøringa til "utstillingsområdet" og var på vei opp igjen.

Moro at noen tar seg tid til å ta så mange bilder! :applause:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger ut det som er av bmw her :)

Dere kjenner vel igjen noen av bilene tenker jeg..

Flotte bilder!

Tror jammen jeg så deg når du tok bilde av e30'n til FTE da vi stod ved nedkjøringa til "utstillingsområdet" og var på vei opp igjen.

Moro at noen tar seg tid til å ta så mange bilder! :applause:

Og ikke minst tiden til å laste opp så mange bilder! :applause:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...