ovangs00 Skrevet Juli 20, 2010 Share Skrevet Juli 20, 2010 Ettersom jeg har solgt 318d'en så har jeg just fått meg ny bil. Denne gangen ble det en 116d 116hk med "alt" utstyr. Er altså snakk om skolebil her. Legger ved noen bilder av småskitten bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Juli 20, 2010 Share Skrevet Juli 20, 2010 tøff... liker de felga der godt, men synes kanskje 116d blir litt lite motor i forhold til 318d når jeg hadde en sånn på lån her, men dette er kanskje ikke så veldig viktig når fartsgrenser skal følges i hverdagen Noen interiørbilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovangs00 Skrevet Juli 20, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2010 Yes, er helt enig. Men gikk hvertfall for 116hk istedenfor 90hk som de fleste nye er - skiller 2sek fra 0-100 på de to.. Uansett er ikke veldig mye fart i den, men tenkte jeg skulle prøve med liten motor en gang. Blir nok en mer behagelig arbeidsdag for meg hvertfall (mindre rykking ved giring). Skal ta et par bilder inni bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Juli 21, 2010 Share Skrevet Juli 21, 2010 Yes, er helt enig. Men gikk hvertfall for 116hk istedenfor 90hk som de fleste nye er - skiller 2sek fra 0-100 på de to.. Uansett er ikke veldig mye fart i den, men tenkte jeg skulle prøve med liten motor en gang. Blir nok en mer behagelig arbeidsdag for meg hvertfall (mindre rykking ved giring).Skal ta et par bilder inni bilen. Ut i fra resten av bilparken din så har du vel muligheter for å få tak i noe som går litt bedre hvis ønsket skulle være der. Sikler fælt på den 325d din. Ganske god utstyr 1ern også ser jeg, den skiller seg nok litt ut i fra de vanlige kjedelig std utgavene ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Juli 21, 2010 Share Skrevet Juli 21, 2010 Den var jo skikkelig stilig! Men blackline baklys, leverer bmw dette originalt nå? Pen den 3'eren din også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovangs00 Skrevet Juli 22, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2010 325d'en er en fantastisk bil, så den som måtte komme til å kjøpe den blir garantert strålende fornøyd! 1'eren er velutstyrt ja. Er veldig fornøyd med anlegget i den. Det er harman kardon, 10 høytalere, og jeg må si det spiller adskillig bedre enn pro anlegget i 3'erene selv om det har 13 høytalere og egentlig er bra.. Har forøvrig bestilt meg ny eksos til 1'eren. Det er svendsen eksos som har sveist den som er på nå, men det ble fullstending misslykket - stikker altfor langt ut bak. Skal aldri til svendsen igjen... Blackline leveres dersom man bestiller "edition sport". Jeg ville heller ha vanlig "m sport", så da ble de ettermontert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juli 22, 2010 Share Skrevet Juli 22, 2010 Ser utrolig bra ut! Gromt utstyrt og du har utrolig god smak i felger! Eksosen ble litt mye ja. Bra du ordner opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Juli 22, 2010 Share Skrevet Juli 22, 2010 tøff den, men skulle vært lavere foran, sånn at det blir likt i hjulbuene:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovangs00 Skrevet Juli 22, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2010 tøff den, men skulle vært lavere foran, sånn at det blir likt i hjulbuene:) Enig i det, men nå er det engang slik de er... Gidder ikke begynne å kødde med understellet - er tross alt en skolebil Siger vel litt etterhvert også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovangs00 Skrevet Juni 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2012 Da har denne bilen gått som skolebil i snart 2 år, og jeg har kjøpt en F20 jeg skal bruke videre. Så da skal jeg ha denne bilen privat, og har gått til innkjøp av diverse deler jeg skal montere på den. Det har blitt: BMW Performance eksos, ratt, gir, håndbrekk, pedaler og fanger. Eibach senkesett Nye 18" felger og dekk Samt at jeg skal lakke opp kanaldekslene igjen... Har sett litt etter effektøkning til motoren, men det viser seg å være litt vrient fra 2010 mod og oppover. Noen som kjenner til løsninger på dette? Powerboks utgår... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet Juni 24, 2012 Share Skrevet Juni 24, 2012 masse kjekke utstyr! syns også at den eksosen stakk litt langt ut men ellers kjempe pen bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovangs00 Skrevet Juli 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2012 Da har jeg fått av reklamen, byttet felger og senket. Før: Etter: Gjenstår skikkelig rubbing og polering, samt eksos, ratt osv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovangs00 Skrevet Juli 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2012 Fanger er på. Måtte ha ny grill, så den er enda ikke montert... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Juli 24, 2012 Share Skrevet Juli 24, 2012 Dette blir grisetøft! Skulle gjerne hatt en slik selv. Følger med her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovangs00 Skrevet August 7, 2012 Forfatter Share Skrevet August 7, 2012 Noen nye bilder utvendig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå