Sungam Skrevet Juli 20, 2010 Skrevet Juli 20, 2010 Vet det er noen andre tråder om samme temaet, men synes det er greit at jeg ikke ødelegger deres poster med alle mine spørsmål Har lenge tenkt å skaffe med slik at jeg kan få koblet til iphonen til bimmer'n, men så er det jo en del ting jeg lurer på før jeg setter igang. Er det mulig får lading også vist jeg kobler iphonen til bila, eller er det kunn signal jeg kan sende? Noe som funker bedre en annet, han karen her http://www.youtube.com/watch?v=doInRiXSlek anbefaler iSimple for de med e46 før 2002, noen som har testet denne? Jeg har også engang i tiden tenkt å ettermontere multifunksjonsratt, hvordan kommer dette til å fungere med dette her? Alle de løsningene jeg har sett så har det hvert slik kunn at iphone/ipod kan kobles til, men er det ikke mulig å få fikset slik at det er for AUX inngang i stede? Er litt kjekt å ha slik at nesten alle kan koble seg på. Men kanskje det er ulemper med det? Også bare generelt tips og triks dere kan gi meg ?
Sungam Skrevet Juli 20, 2010 Forfatter Skrevet Juli 20, 2010 slik som denne her?Det både lader ipone og har en AUX inngang?
Mexos Skrevet August 1, 2010 Skrevet August 1, 2010 Jeg har bestilt DICE fra umnitza til min Den er nok kun for ipod, men vet det skal finnes AUX alternativer også. Sjekk ut www.bavariansoundworks.com
Deep Dish Skrevet August 1, 2010 Skrevet August 1, 2010 http://www.bavariansoundwerks.com/produ ... t-by-DICE/ EDIT: Var litt sent ute der ja...
Sungam Skrevet August 7, 2010 Forfatter Skrevet August 7, 2010 Trur jeg skal teste Den iSimple, mye billigere den
skrape Skrevet August 7, 2010 Skrevet August 7, 2010 Jeg har bestilt DICE fra umnitza til min Den er nok kun for ipod, men vet det skal finnes AUX alternativer også. Sjekk ut http://www.bavariansoundworks.com Prøvte å bestille DICE til coupeen min, men får feilmelding som sier at noen produkter sendes ikke utenfor USA. Hvordan fikk du bestilt?
Mexos Skrevet August 7, 2010 Skrevet August 7, 2010 Jeg har bestilt DICE fra umnitza til min Den er nok kun for ipod, men vet det skal finnes AUX alternativer også. Sjekk ut http://www.bavariansoundworks.com Prøvte å bestille DICE til coupeen min, men får feilmelding som sier at noen produkter sendes ikke utenfor USA. Hvordan fikk du bestilt? derfor Fikk samme melding som deg når jeg og forsøkte å bestille fra bavariansoundwerks.com www.umnitza.com
Sungam Skrevet August 9, 2010 Forfatter Skrevet August 9, 2010 er ut til at jeg får problemer med å bestille fra den siden, virker som de kunn sender til USA og canada. snakker om iSimple nå
Mexos Skrevet August 10, 2010 Skrevet August 10, 2010 Umnitza sender ihvertfall DICE til norge Venter enda på min dog Mistenker at den står fast i Tollen da den ble sendt fra USA 26. Juli :/
blokhus Skrevet August 10, 2010 Skrevet August 10, 2010 Har dere gjort noe vurdering med denne mot Dension gateway 500? Jeg brukte dette i min merc tidligere og var svært fornøyd med det. Skal kjøpe til BMW-en nå, men ikke helt bestemt hvilken enda
Kjennern Skrevet August 11, 2010 Skrevet August 11, 2010 Siste versjon av Dice skal støtte iPhone helt opp til 3GS. Jeg har en gammel utgave som bruker firewire så min lader ikke iPhone. De nye har USB. Om du har problemer med å bestille fra USA, så kan jeg tipse om MYUS.COM, her lager du en "postboks" i USA som de videresender alt innhold fra til deg. Ang Dension så har jeg aldri prøvd den, da jeg syntes den ble for dyr dengang jeg bestilte.
helgeb Skrevet August 11, 2010 Skrevet August 11, 2010 jeg har en liggende fra x3- helt samme system som e46, denne kan jeg selge for en billig penge, kobles inn bak spilleren istedet for cd veksler(kan ikke ha både ipod og veksler samtidig) så kobles det strøm inn på original kontakten, skal se om jeg får tatt bilde av den
Sungam Skrevet August 11, 2010 Forfatter Skrevet August 11, 2010 ja gjør det, og evt pris og derre MYUS.com greiene er det ikke veldig dyrt da? minimum 30 dollar for en sending?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå