Fredrik 90 Skrevet Juli 22, 2010 Share Skrevet Juli 22, 2010 Siste CD'n jeg brente til bilen:Eminem - Not afraid Eminem - Beautiful Eminem feat Rihanna - Love the way you lie Michael Mind Project - Feel your body Akon - Troublemaker B.O.B feat Hayley Williams - Airplanes Chiddy Bang - Opposite of adults Craig David - Insomnia Ke$ha - Take it off Lil Jon feat 3OH!3 - Hey Madcon - Glow Pitbull feat Akon - Shut it down Robyn - Dancing on my own Yolanda - We no speak americano Vi er veldig lik i musikksmak, det der er alle mine favorittsanger! +1 Har nettopp brent ut nesten de samme sangene jeg også! Er igrunnen litt altetende når det kommer til musikk, gjerne 80 talls og 70 talls også, alt fra Eminem og Akon til Beach Boys og ABBA(Ja faktisk ABBA, de har noen slagere synes jeg) Bare ikke Jazz og Norsk musikk fra 90 tallet, da spyr jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Juli 22, 2010 Share Skrevet Juli 22, 2010 så vidt jeg vet så er han fra notodden traktene og damene der har litt annen musikksmak en meg fra Oslo i alle fall. Kjenner et par stk oppi der og de er årlig på Vinstra festivalen og rådigger den musikken. jeje..hver sin smak:p Da BØR de være jææævlig fine for å veie opp for musikksmaken slapp av, e hål på døm elle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Juli 22, 2010 Share Skrevet Juli 22, 2010 så vidt jeg vet så er han fra notodden traktene og damene der har litt annen musikksmak en meg fra Oslo i alle fall. Kjenner et par stk oppi der og de er årlig på Vinstra festivalen og rådigger den musikken. jeje..hver sin smak:p Da BØR de være jææævlig fine for å veie opp for musikksmaken slapp av, e hål på døm elle hahhahaa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sirup-Racing Skrevet Juli 25, 2010 Share Skrevet Juli 25, 2010 J.Cardim feat Juelz Santana & Cankoone - City never sleeps RichGirl feat Fabolous & Rick Ross - Swagger Right Ron Browz feat J.R. Writer - Good Morning Three 6 Mafia feat Gucci Mane & Project Pat- Never too much Usher feat Bun B - Get in my car Flo Rida- We already won stay fly, ya dig;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Juli 31, 2010 Share Skrevet Juli 31, 2010 kommer man ikke i stemning av den gjengen der på en lørdagskveld, så er det bare å pakke sammen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Juli 31, 2010 Share Skrevet Juli 31, 2010 http://open.spotify.com/track/3hXtwSWkQZaZbIVsIf4jzB http://open.spotify.com/track/70kRPqmz4cJdxQWE2x5Z9p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Appelgren Skrevet Juli 31, 2010 Share Skrevet Juli 31, 2010 DDE, Jokke, Plumbo og Hellbillies! haaha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Juli 31, 2010 Share Skrevet Juli 31, 2010 DDE, Jokke, Plumbo og Hellbillies! haaha Konge musikk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Appelgren Skrevet Juli 31, 2010 Share Skrevet Juli 31, 2010 DDE, Jokke, Plumbo og Hellbillies! haaha Konge musikk! Liker at du liker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leadfoot Skrevet Juli 31, 2010 Share Skrevet Juli 31, 2010 Haha, ikke for å tråkke på noen tær, men fy faen så mye dårlig musikk i denne tråden Listepop og country? Begge har visse unntak fra regelen, men som regel er det generelt elendig musikk. Nei, når jeg kjører hører jeg heller på Dire Straits/Mark Knopfler, Bruce Springsteen, nå på sommeren er Beach Boys nydelig, Travis, DumDum Boys, Ratatat, Røyksopp, Daft Punk, Coldplay. Så skal det sies at jeg også hører på en del elendig musikk, f.eks. 90-talls trance/techno, det har mye med sinnsstemning og hvor jeg kjører å gjøre. Har 207 sanger på spillelisten min nå, så det blir litt forskjellig. DumDum Boys - Metallic Hvit: Mark Knopfler - Speedway at Nazareth: Playradioplay! - Madi, Don't Leave: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Juli 31, 2010 Share Skrevet Juli 31, 2010 Hver sin smak Leadfoot, ikke tråkk ned på noen nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Juli 31, 2010 Share Skrevet Juli 31, 2010 leadfoot er tydeligvis fasit hva gjelder musikksmak(kun ifølge han selv), synd han ikke er det når det gjelder stilvalg på bilen sin. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Juli 31, 2010 Share Skrevet Juli 31, 2010 Haha, han har valgt rett bil jo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Juli 31, 2010 Share Skrevet Juli 31, 2010 ja, men ikke riktig stil på den! var det jeg mente..skal endre innlegget litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larswilliam Skrevet August 1, 2010 Share Skrevet August 1, 2010 Denne er knall(for dere som liker slik musikk): Synd denne ikke er på engelsk, men bra melodi for det: Og såklart, ikke en sommer uten min egen vel? : more from you please Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå