marcushs Skrevet Juli 21, 2010 Skrevet Juli 21, 2010 Lurte litt på å prøve å kjøpe en radar/laser detektor. Vet dette ikke er lovelig, men sånn vi har det i norge så er jo ingenting ulovelig før man blir tatt Men det jeg lurte på var om noen har prøvd dette/har dette? Om det fungerer. Fikk nemlig fartsbot her forleden dag og tenkte det kunne være en smart invistering. Var surt å sitte å overføre penger til statens innkrevingssentral i Mo i Rana.... (selvom det var 2900kr, som man heller kunne brukt til bensin) ...
Marius_e30 Skrevet Juli 21, 2010 Skrevet Juli 21, 2010 man er vel allerede målt når en laservarsler begynner å pipe, så hva er vitsen? bruker politiet radar lenger?
marcushs Skrevet Juli 21, 2010 Forfatter Skrevet Juli 21, 2010 fotobokser er vel egentlig aldri noe problem. De er jo alltid skilta på forhånd
mspec Skrevet Juli 21, 2010 Skrevet Juli 21, 2010 man er vel allerede målt når en laservarsler begynner å pipe, så hva er vitsen? bruker politiet radar lenger? første gangen ja,men de må skyte deg 2 eller 3 ganger.dermed kan du rekke å trø inn bremsa å spare/redusere boten med noen lapper i tillegg begynner de å pipe når bilen forran deg blir skutt på,og kan da bremse ned før du blir skutt på
destroyy Skrevet Juli 21, 2010 Skrevet Juli 21, 2010 Da må en ha en jammer også da, den der varsler vel bare?
Robbi3 Skrevet Juli 22, 2010 Skrevet Juli 22, 2010 Anbefaler jammer + varsler i kombinasjon. Jeg vet ikke om det er lovlig det jeg sier nå, men men.. Du kjører med både jammer og varsler på- Med en gang varsleren piper, bremser u ned og slår av jammern. Da får politiets laser bare en miss på målingen. Og du har jo bremset ned når de skal til å skyte for andre gang. Men de MÅ klare å måle deg, ellers blir du definitivt stoppet uanset..
PenguiN- Skrevet Juli 22, 2010 Skrevet Juli 22, 2010 ELLER bare kjør normalt og gi på når det er nødvendig / forsvarlig ? (forbikjøringer osv) Hatt lappen i 6 år nå og aldri vært i nærheten av å bli tatt i noen kontroll, så når jeg klarer det som har hatt 4-5 biler med langt over 300 HK så burde vel di med "normale" biler klare det samme.
Reef89 Skrevet Juli 24, 2010 Skrevet Juli 24, 2010 man er vel allerede målt når en laservarsler begynner å pipe, så hva er vitsen? bruker politiet radar lenger? Feil. Politiet skyter en elektromagnestisk stråle på bilen din, nærmere sagt skiltet fordi de er refleks der. En radervarsler fungere utmerket, den piper 500m før raderen (verfall min, har prøvd) og det er utrolig skjeldent politiet måler på så lang avstand, 150m kanskje. Så det vil si at ja det fungerer, gjør som meg spar 1000lapper på løpende bånd og kjøp radervarsler. Men husk og gjem den når de stopper deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå