thomashm5 Skrevet September 15, 2010 Forfatter Share Skrevet September 15, 2010 har du bilde av 18" e46 m3 felger med bra dekk 8000,- ?Passer de til E46 Coupe? solgt desverre.. men har ett sett med 18" til e36, "skrudde" 5 armede med kant og nye dekk.. skal prøve å få tatt bilder av de felgene jeg har... er bare sikkert 15 par felger.. minst!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomashm5 Skrevet September 15, 2010 Forfatter Share Skrevet September 15, 2010 Faen.. Skulle hatt meg originaldempere og fjærer til vinterbruk.. du kan jo kjøpe org dempere og fjærer av meg?=) 4.000 for alle 4 dempere med fjærer? org m3.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomashm5 Skrevet September 15, 2010 Forfatter Share Skrevet September 15, 2010 vingen kommer jo fra en E36 så regner da med det, men spørs om du har sedan,coupe eller compact, ser ut som vingen han selger kommer fra coupe jar både sedan og coupe m3 vinger.. jeg selger de for 500, og ja, de passer alle e36! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eric Skrevet September 16, 2010 Share Skrevet September 16, 2010 Har du bilder av alcantara Facelift interiøret og supersprint eksosen. Evt ligger dette også i Sverige. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flatshift Skrevet September 16, 2010 Share Skrevet September 16, 2010 bilder av OZ Mito 18" ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mpowerman Skrevet September 16, 2010 Share Skrevet September 16, 2010 Har du 3,2motoren enda? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomashm5 Skrevet September 16, 2010 Forfatter Share Skrevet September 16, 2010 Har du bilder av alcantara Facelift interiøret og supersprint eksosen. Evt ligger dette også i Sverige. Det er desverre solgt, men har ett svart skinn interiør jeg skal ha 9.000 for, som er helt fint, ingen hull eller noe slikt tull! send meg mail adressa di, så skal jeg PRØVE å få sendt bilder av supersprint eksosen og interiøret snarest.. har ikke noen bilder, men må prøve å få tatt noen.. mvh thomas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomashm5 Skrevet September 16, 2010 Forfatter Share Skrevet September 16, 2010 bilder av OZ Mito 18" ?? send meg mailadressa di, så skal jeg sende deg noen gamle bilder av de.. de har nå blitt rettet opp, og er i mye bedre stand.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomashm5 Skrevet September 16, 2010 Forfatter Share Skrevet September 16, 2010 Har du 3,2motoren enda? ja, jeg har den=) vil du ha en, så er det bare å ta kontakt via telefon, eller mail, så skal vi sikkert klare å bli enige om noe.. full historikk osv, i bra stand! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomashm5 Skrevet September 16, 2010 Forfatter Share Skrevet September 16, 2010 Kan ALLE som vil ha bilder på noe, eller lignende sende meg mail med ønske om bilder og hva det er snakk om.. er MYE forespørsel, så klarer rett og slett ikke huske allt.. desverre.. enten mail eller HELST RING MEG! 91 52 59 39 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Viste Skrevet September 18, 2010 Share Skrevet September 18, 2010 Jeg kjøper 6 trinns girkule med skinn for 250 kr + frakt. Hilsen Eirik. 92 22 65 44. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomashm5 Skrevet November 27, 2010 Forfatter Share Skrevet November 27, 2010 Ingen som trenger billige M3 deler?!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet November 27, 2010 Share Skrevet November 27, 2010 Ingen som trenger billige M3 deler?!? Du har ikke forskjerm til coupe veel? helst i lagoon green? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tarjei bmw Skrevet November 27, 2010 Share Skrevet November 27, 2010 har du bilder av alcantara og skinn vader? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henrikjah Skrevet November 28, 2010 Share Skrevet November 28, 2010 Den midtkonsollen du hadde med armlene, er den til e46? passer den 4dørs? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå