Gå til innhold

S:M3/M5 deler. oppdatert 24.09.14

thomashm5
 Share

Anbefalte innlegg

har du igjenn noe m3 deler? skulle hatt motor, gear, elnett me styrenhet og instr panel, kompl for og bakstilling ! har pengne klare....

Ja det har jeg så absolutt!=)

Jeg har ALLT i m3 og m5 deler!

Ring meg på tlf 91 52 59 39, så kan vi prates nærmere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du fortsatt noe interiør til E39?, kan komme nedover om 1 ukes tid, ikke noe problem å hente i strømstad ;) skulle gjerne sett noen bilder! og er muligens interessert i el-vindsheiser bak til e39 :)

Jada, jeg har 5 interiør til e39 m5. 4 i sort skinn og 1 i kanelbrunt skinn.

De er i meget god stand alle sammen=)

Kan garantere at du finner minst et du vil få smaken på!

El vindu har jeg og er til salgs, men med dørene. De er derimot billige, så hva folk gjør med de etter de er kjøpt er jo deres sak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du fortsatt noe interiør til E39?, kan komme nedover om 1 ukes tid, ikke noe problem å hente i strømstad ;) skulle gjerne sett noen bilder! og er muligens interessert i el-vindsheiser bak til e39 :)

El vindu har jeg og er til salgs, men med dørene. De er derimot billige, så hva folk gjør med de etter de er kjøpt er jo deres sak.

Hva er prisen på disse da? :) hadde det vert mulig og kommet ned å tatt en titt og deretter bestemt meg for hvilket jeg skal gå for? Kanelbrunt høres spennende ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er prisen på disse da? :) hadde det vert mulig og kommet ned å tatt en titt og deretter bestemt meg for hvilket jeg skal gå for? Kanelbrunt høres spennende ut!

Prisene står alle sammen i annonsen.

Ja, definitivt mulig å komme å titte, men skal ta masse bilder en dag nå, så kan alle få se.

Det ligger en del bilder på min link her:http://s395.photobucket.com/albums/pp36/thomas_hamang/BMW%20parts/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen billige felger som passer e46? :D

Ja, har masse felger til e46, men hvor billig snakker vi? 30.000 er billig for et ekte sett med bbs lm 19" i strøken tilstand f.eks, så allt er relativt. Men jeg har ekte m3 i 18" og 19" flere sett. Priser er fra 4.000 til 8.000.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...