Gå til innhold

S:M3/M5 deler. oppdatert 24.09.14

thomashm5
 Share

Anbefalte innlegg

prisen på beige skinn komplett :)? går det an å få det sendt foresten :)?

4-5.000 en plass, ikke helt bestemt meg enda siden dette er veldig sjeldent, men er jo brukt, så vi får se på budet..

Frakter helst ikke, men BRING henter hjemme hos folk, så om de henter det hos meg og kjøper står for frakt, så er jeg behjelpelig såklart!=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får du ordnet gunstig frakt thomas? Er interessert i e39 m5 bakfanger og e39 m5 interiør. Farge på fangeren?

Som nevnt i forrige inlegg, så sender jeg helst ikke interiør, men BRING henter hjemme hos folk, så om de henter det hos meg og kjøper står for frakt, så er jeg behjelpelig såklart!=)

Fangeren derimot kan jeg med glede sende via posten. De skal ha 250 kr i frakt ca.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oki, gi ein lyd når du har bestemt deg for pris da. regner med interiøret er forholdsvis strøkent til den prisen ? trenger skinn intr skjønner du :)

Interiøret er helt strøkent, forutenom at førersetet har et lite hull, men det går å kjøpe dette skinnet på meter på bmw, så er nok ikke rare jobben å få dette helt blod strøkent igjen.. Dette hadde jeg tatt det dobbelte for om det hadde vært som nytt, pga sjeldenheten og utstyret i det.

er ikke alle som har el.baksete i denne skinn fargen vettu=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åja, men så lenge det ikkje er av dei store skadane så e da jo eit gammalt interiør i tillegg så.

nei , sant det! har ikkje hørt så mykje om el baksete på desse gammle interiøra.

men du veit vertfall at eg er intresert i det viss du finner ut ein pris :) si du sa di ikkje var heilt sikker på den..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åja, men så lenge det ikkje er av dei store skadane så e da jo eit gammalt interiør i tillegg så.

nei , sant det! har ikkje hørt så mykje om el baksete på desse gammle interiøra.

men du veit vertfall at eg er intresert i det viss du finner ut ein pris :) si du sa di ikkje var heilt sikker på den..

Kom med et bud,så får vi se=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det ikkje mulig og få det sendt ? du snakkte om at viss eg betalte det kunne du kanskje fikse frakt ? eller har eg lest feil ? bur på vestlandet skjønner du, sikkert ett styykke fra der du bur :)

men for den prisen er det komplett ? dørpaneler, seter, midkonsol osv ? dashbord ? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det ikkje mulig og få det sendt ? du snakkte om at viss eg betalte det kunne du kanskje fikse frakt ? eller har eg lest feil ? bur på vestlandet skjønner du, sikkert ett styykke fra der du bur :)

men for den prisen er det komplett ? dørpaneler, seter, midkonsol osv ? dashbord ? :)

han sa at om du får de til å hente det hos han sender han det seff. han nevte at bring hadde en sånn tjeneste, mulig det er andre alternativer også, ikke vet jeg, men det han ville frem til er at han ikke leverer det på posten/et annet sted enn hos seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...