Gå til innhold

S:M3/M5 deler. oppdatert 24.09.14

thomashm5
 Share

Anbefalte innlegg

Trådstarter skriver:

Ring meg på 91 52 59 39 om du vil vite mer om den, er mye å skrive=)

Da slipper du å kjøre til Strømstad for å spørre 6 110 innvånare i kommunen om de kjenner Thommas Sc eller til Sarpsborg for å lete i 1723 Sarpsborg som har omtrent 53.000 innbyggere og er Norges tiende største by :|

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Trådstarter skriver:

Ring meg på 91 52 59 39 om du vil vite mer om den, er mye å skrive=)

Da slipper du å kjøre til Strømstad for å spørre 6 110 innvånare i kommunen om de kjenner Thommas Sc eller til Sarpsborg for å lete i 1723 Sarpsborg som har omtrent 53.000 innbyggere og er Norges tiende største by :|

Sent from my HTC One X using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nå en del nye deler om noen er interessert? Venstrestyrt (svensk) 3.0 m3 komplett karosseri med eller uten skjermer dører etc, med svart dashboard, svarte tepper etc ++

har også et svart skinn vader med elektriske seter, varmeseter i meget bra stand, og allt annet som hører til av understell fra en venstrestyrt m3.

Tannstang med kort styring fra 3.0 m3 osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom med lave skambud før jul dere, nå har jeg en masse deler som har ligget lenge som jeg selger til gi-bort-pris til den som kommer å henter:)

som dere kanskje har sett så har jeg senket prisen på bla. m5 e39 og m3 e36 3.0 for- og bakstilling betraktelig nå, så nå SKAL det bort..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...