OOTT Skrevet Juli 21, 2010 Share Skrevet Juli 21, 2010 hvis jeg for eksempel bestemmer meg for å kjøpe denne http://viewitem.eim.ebay.no/POWER_ACOUS ... 83760/item kommer det toll og masse anna greier med i prisen da? eller blir det den prisen som står der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hpi Skrevet Juli 21, 2010 Share Skrevet Juli 21, 2010 Du kan risikere å måtte betale moms som er 25% dvs 550kr ekstra + et gebyr som posten tar for å gjøre jobben som er ca 1ookr. Mange sellere er dog kreatvie med å merke pakken med lavere verdi eller merke den som gave og er du da heldig slipper du unna med lavere moms eller ingen moms i det hele tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OOTT Skrevet Juli 21, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2010 takk for infoen, da blir det en gave til meg selv da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hpi Skrevet Juli 21, 2010 Share Skrevet Juli 21, 2010 Bare som et tips så var det veldig høy porto på den forsterkeren du linker til. Ta deg tid og let litt så finner du helt sikkert tilsvarende med halvparten i porto. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå