Morten1989 Skrevet Juli 22, 2010 Share Skrevet Juli 22, 2010 Hei. Skulle ivei å handle AE til E46 på biltema idag, men han fyren bak kassa fant de ikke i databasen deres. Så når jeg kom hjem, sjekket jeg hjemmesiden dems, uten og finne noe. Har biltema sluttet og selges disse? Er det noen andre plasser i norge jeg kan kjøpe CCFL ringer får å klipse på reflektoren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ RS2 Matrix Skrevet Juli 22, 2010 Share Skrevet Juli 22, 2010 ein kompis sjekka i går på sida deiras og han fant dei. gs selger og AE, men til ein litt anna pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Juli 22, 2010 Share Skrevet Juli 22, 2010 http://biltema.no/no/Bil---MC/Biltilbeh ... ngel-Eyes/ de gs selger er helt like men MYE dyrere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten1989 Skrevet Juli 22, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2010 Hm, rare greier De på biltema fant de ikke i databasen sin, men fant de i katalogen :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
code13 Skrevet Juli 22, 2010 Share Skrevet Juli 22, 2010 biltema har sluttet å selge i ålesund også. sjekka en stund tilbake. de hadde noen andre ringer i LED(?) men størrelsene passet ikke bmw. GS eller ebay. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten1989 Skrevet Juli 22, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2010 Ok, får se om jeg finner på GS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juli 22, 2010 Share Skrevet Juli 22, 2010 Koster 1000 på GS. ALT for dyrt! Ebay er tingen http://shop.ebay.com/i.html?_nkw=e46%20 ... pos=&gbr=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juli 22, 2010 Share Skrevet Juli 22, 2010 De hadde AE på Biltema i Kristiansund, var der for 1.5uke siden ca Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 22, 2010 Share Skrevet Juli 22, 2010 Ok, får se om jeg finner på GS Why? Biltema har jo nettbutikk.. Edit: Sorry, my bad..jeg trodde de hadde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Juli 22, 2010 Share Skrevet Juli 22, 2010 De hadde i bergen også for en liten stund siden... Ser jo på nettsiden deres at det er mange plasser de har på lager. Men det ser ut som de er utsolgt i trondheim hvis det er der du var ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juli 22, 2010 Share Skrevet Juli 22, 2010 Ok, får se om jeg finner på GS Why? Biltema har jo nettbutikk.. Det ser ut som de har nettbutikk, men i virkeligheten er det bare en online delekatalog der du kan se om varen er på lager på ditt lokale varehus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robbi3 Skrevet Juli 22, 2010 Share Skrevet Juli 22, 2010 EBay som Lars nevner er tingen ja Billig og enkelt, har bestilt meg den varianten med jævlig mange små LED dioder rett etterhverandre, tror det er mye kulere enn CCFL da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostnes Skrevet Juli 22, 2010 Share Skrevet Juli 22, 2010 Får man ccfl ringer med andre farger enn den stygge diodehvite fargen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Juli 22, 2010 Share Skrevet Juli 22, 2010 Jeg synes hvertfall de som selges på Biltema har veldig flott lys. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juli 22, 2010 Share Skrevet Juli 22, 2010 Får de i alle mulige farger. Vet ikke om det blir så mye finere men http://shop.ebay.com/i.html?_trkparms=6 ... r=1&_pgn=2 http://www.umnitza.com/ har mye rart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå