verticalescape Skrevet September 20, 2010 Forfatter Skrevet September 20, 2010 Hei igjen! Bilen har stådd på vent en stund nå pga >drittlei< Hadde den ute en tur nå i kveld, og sto å lufta kjølesystemet, da oppdaga jeg at det er overslag på minst 3 coiler! Kan det være dårlig jord som forårsaker dette? Har sjekka coilene og "tennrørene" tidligere, og de ser helt fine ut! Er også nye plugger, og ingen olje nedi der Hva kan være årsaken?
CrZyWiz Skrevet September 20, 2010 Skrevet September 20, 2010 Prøv å flytt om på coiler, og se om problemet flytter seg samtidig.
verticalescape Skrevet September 20, 2010 Forfatter Skrevet September 20, 2010 Skal prøve i morgen å flytte alle coilene over fra 525en
CrZyWiz Skrevet September 20, 2010 Skrevet September 20, 2010 Husker også at det var noen slike "broer" mellom noen av coilene til gods. er disse fortsatt inntakt?
verticalescape Skrevet September 20, 2010 Forfatter Skrevet September 20, 2010 Alt er som det skal være ja
verticalescape Skrevet September 21, 2010 Forfatter Skrevet September 21, 2010 Ingen andre tips før jeg går ut og tester ting og tang?
isanfa Skrevet Oktober 27, 2010 Skrevet Oktober 27, 2010 Har 6 coiler liggende til M52B20TU. Mulig de er likens. De er ivertfall iorden om du trenger nye. Sjekket registeret? Også værdt og sjekke at vanos er satt sammen riktig.
BMWBenny Skrevet Oktober 27, 2010 Skrevet Oktober 27, 2010 kan jeg bare dra en liten off-topic her? Det sitter 2 jordingskabler på coilene på m52 også eller? Har bare 1 jordingskabel på motoren min seru, og har inntrykk av at jeg mangler 1. stemmer det?:)' Beklager off topic
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå