sondrre Skrevet Juli 22, 2010 Share Skrevet Juli 22, 2010 Hei! Bilen er en 320d 2000 mod. Med orginal xenon. Når jeg starter bilen funker front lysa perfekt, men etter x antall minutter kutter xenon lyset på den ene siden ut. Hvis jeg slår av og på lysa, fungerer det fint igjen.. Dette skjer med begge front lysa, men tilfeldig hvilken side det er på.. Og jeg får opp varsel inne i bilen at det er feil på lysa.. Jeg har ikke peiling på Xenon lys, men ser for meg at det er en del i selve lyktene som kan være dårlige. Noen svar? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robbi3 Skrevet Juli 22, 2010 Share Skrevet Juli 22, 2010 Hvordan lyser lysene? Er de litt svakere enn normalt? Da er det nok pære, men når de slår seg av sånn uten no særlig så tror jeg det kan være xenon-tennerne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sondrre Skrevet Juli 22, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2010 De lyser helt topp når de lyser.. Hvordan bytter man tennerne? evt hvor mye koster de? Takk for svaret:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Weltzin Skrevet Juli 22, 2010 Share Skrevet Juli 22, 2010 Hadde samme problem med ene lykta mi, skifta pære og alt fungerte som normalt igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sondrre Skrevet Juli 22, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2010 Håpte å slippe det, men får prøve det... Igjen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ RS2 Matrix Skrevet Juli 22, 2010 Share Skrevet Juli 22, 2010 ville nok bytta pære før evt tenner det skal vere D2S pærer du skal ha, men sjekk for sikkerhets skyld EdIt: det kan vere litt greit å bytte begge pærene samtidig, sånn at du slepper fargeforskjell på lyset Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Juli 22, 2010 Share Skrevet Juli 22, 2010 Jeg hadde samme problem på en 320d og byttet pære så ble alt normalt igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juli 22, 2010 Share Skrevet Juli 22, 2010 Pærer kjøper du rimelig på www.vvme.com. Tull å betale 1000kr for en pære Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sondrre Skrevet Juli 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2010 Takk for den siden! Betalte vell i overkant av 200 kr for 2 stk inkludert frakt:) Da er det jo bare gøy å handle:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skrape Skrevet Juli 26, 2010 Share Skrevet Juli 26, 2010 Samme problem her. Bytta pærer så funka lyktene fint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå