316 Skrevet Juli 23, 2010 Share Skrevet Juli 23, 2010 Bilen ble født i 1984 og ble døpt BMW 320i. Den rullet ut fra fabrikken med elektrisk takluke, varmetråder i bakrute, oppvarmede vindusspylerdyser og ABS, for å nevne noe av det fantastiske utstyret. Bilen gikk 13 år i Tyskland under en eier, før den kom til kalde Norge. Her skal den visstnok ha blitt lite vinterkjørt, og kilometerstanden er foreløbig under 200 000. Her er hva jeg har gjort med bilen: 2009: -60/40 senkesett -Kjøpt nye felger og dekk. Momo Course 16" -M-Tech matter -Shadowline nyrer (svart) -Sveiset rust i støtdempertårn bak venstre side -Kostet på motoren alt for mange kroner i form av justeringer, slanger og diverse deler. Dette er gjort hos FMS (norgeskjent) 2010: -Ingenting 2011: -Sveiset rust i jekkfester, skjermer, kanaler, byttet hjulbue bak -Startec baklykter -Oz turbo hjul -Chrome nyrer -Gul og sotet lyktefilm på nærlys og fjernlys -40/40 senkesett (blir montert våren 2012) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juni 30, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2011 Nå har jeg med 78 prosent sikkerhet bestemt meg for å beholde bilen, og lage en ratmobilbrukskjerre ut av den. Dvs sveise alvorlig rustangrep og forhindre nye, så gjøre akkurat det som faller meg inn. Men planene er 40/40 eller 60/40, ESM 002 felger og litt tullete stash rundt omkring i form av dekor etc. Prøvemonterte en panserbh i kveld, og det ble ikke støgt! SLIIIIK skal du bli: Diiesel reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Juli 2, 2011 Share Skrevet Juli 2, 2011 Rått! Go for it Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Juli 2, 2011 Share Skrevet Juli 2, 2011 Ikke dum den nederste der, nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juli 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2011 Så hvis noen har: Takgrind Kantfelger i 15" eller 16" og et senkesett til overs, meld i fra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skaar Skrevet Juli 2, 2011 Share Skrevet Juli 2, 2011 Har troen på dette, godt at det ikke ble salg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juli 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2011 Et lite inspirasjonsbilde. Resultatet blir relativt likt dette, dog med mitt mindre senk, og andre hjul. Har fått blod på tann: -Avtalt sveising av rust. Dvs kanaler, jekkfester og innerskjermer foran. Det er det som er nødvendig og anses som "farlig". Ene hjulbuen bak begynner også å få det, så den blir nok byttet med tiden. Dette blir gjort i slutten av august. -Avtalt kjøp av felger, så de kommer forhåpentligvis i løpet av en uke eller to i posten. Dette er 7x15" men felgene er delte så det åpner for bredere kanter hvis jeg skulle ønske det. Digger felgene, tror det kommer til å bli rått! Trenger tips til hva slags dimm jeg skal ha på dekkene, HJELP! -Har bestilt lyktefilm (type gul og tinted) -Har bestilt senkesett. Kommer til å få tyn for dette av mange, men jeg bestilte Supersport 40/40. -Har muuuligens fått tak i takgrind. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leadfoot Skrevet Juli 4, 2011 Share Skrevet Juli 4, 2011 Zender Turbo er tøffe felger! Men du skulle vel helst hatt de i 16"? Blir nok bra dette, selv om jeg ikke kan si jeg er noe fan av når folk bruker masse tid og krefter på å få en bil til å se ut som om den er dårlig vedlikeholdt Eneste man trenger å gjøre for å få den til å se shabby ut er ikke å vaske den. Men gjør akkurat som du vil, og ha det gøy med den! Få på fartsstriper på siden, over "knekken!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juli 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2011 Skal ikke bruke tid på å få den til å se ut som den er dårlig vedlikeholdt. Skal bare få være slik den er, med småsår i lakken her og der, og sjarmerende småfeil. Samt at fattern rygga rett i fremskjermen, det passer jo bra nå ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juli 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2011 Og felgene burde nok vært 16" men disse er så rå at jeg må ha dem... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Juli 4, 2011 Share Skrevet Juli 4, 2011 Trenger tips til hva slags dimm jeg skal ha på dekkene, HJELP! 195/45. -Har bestilt senkesett. Kommer til å få tyn for dette av mange, men jeg bestilte Supersport 40/40. Ja, det er jo helt tullete. Dette er ikke bruksbilen din engang, så du har å kline den i bakken!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Juli 4, 2011 Share Skrevet Juli 4, 2011 Står jo at det er 7x15 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juli 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2011 Haha Vi får se. Det er 7" ja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Juli 4, 2011 Share Skrevet Juli 4, 2011 Står jo at det er 7x15 Blablabla! Forandra innlegget mitt nå, hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juli 4, 2011 Share Skrevet Juli 4, 2011 Morsomt Liker planene dine! 15" kan bli rått, men du får nok ikke det stuket som du hinta til på den andre bilen med 40senk. Ha kunne du heller kjøpt et slikt jalla coilovers-sett som jeg har og senke etter ønske. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå