316 Skrevet Oktober 24, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 24, 2011 Nå blir det vel ikke helt ratlook lenger nei, hehe. Blir i hvertfall rustfri, da! Det er godt å vite for fremtiden og ved eventuelt salg senere. Det er en del små høl bakover, og noe krimskrams her og der. Bakplata får også en overhaling, samt ny hjulbue på høyre side bak. Men noe showlook det blir det heller ikke, da må jeg hellakkere bilen og det får bli en helt annen skål! Sikter meg inn på en fin bruksbil med masse sjarm! Da har jeg fått prisoverslag på ferdig bil... Da vet jeg hva jeg har å gå til! Bare å jobbe overtid! hahaha hvor mye mer en org 8? En del! 8 var opprinnelig for kanaler, jekkfester, inni skjermene/kanten til kanalen. Så ble det litt mer, men ikke avskrekkende mye. Det synes jeg er like greit, da jeg først er i gang. Kjedelig å vite at bilen er rustfri i front og råtten bakover. Så det ble splitter ny hjulbue på høyre siden bak, en del små høl som kom til syne etter hvert, bakplate +++. Men til sammen ikke mer enn hva du må betale for et fint sett med felger og dekk.
316 Skrevet Oktober 24, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 24, 2011 Nei, det tenker jeg også! Skal dra å se i morgen kveld, så fort jeg er hjemme fra jobb. Kommer en liten bildeupdate da.
skrokkis Skrevet Oktober 24, 2011 Skrevet Oktober 24, 2011 ikke si at bilen er rustfri før du har pusset innerkanalene blanke å gått over understellet ditt også er det ofte mye småplukk i motorrom
316 Skrevet Oktober 24, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 24, 2011 I bærende konstruksjoner da, hehe. Jeg skal ikke ha noen showbil, som sagt !
skrokkis Skrevet Oktober 24, 2011 Skrevet Oktober 24, 2011 men det er godt å vite at man har en rustfri e30 ikke alle som har det
316 Skrevet Oktober 24, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 24, 2011 Nei, det er helt riktig. Skal inspisere bilen i mårra, før resten blir tatt. Tar noen bilder da!
///MoePower Skrevet Oktober 24, 2011 Skrevet Oktober 24, 2011 Jeg syns det var mye chatting og lite bilder her jeg..
316 Skrevet Oktober 24, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 24, 2011 Det er det. Har ikke sett bilen på flere uker. Men i morgen skal jeg til garasjen hvor bilen står, og da skal jeg ta bilder. Som sagt så er den ferdig foran. Gleder meg veldig til å se og ikke minst ta på. Hehe! Oppdaterer i morgen kveld !
316 Skrevet Oktober 25, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 25, 2011 Bah... Fikk ikke tatt noen bilder, da han var litt opptatt! Så det ble bare en snarvisitt. Var helt ferdig foran på begge sider og hadde også klint på noe gugge (vet ikke helt hva det var) både fra innsiden og utsiden, så her skal det ikke ruste igjen! Dette lå til "tørking" nå. Var også ferdig med skjøten på kanalen på begge sider. Han hadde pusset ned resten av kanalene for å se, men her var det ikke noe. Bak hadde han igjen bakplata og skjermbua. Hadde også sveist noe mindre hull inne i hjulhuset på høyre side forårsaket av det "røret" som gjemmer ledningene som går fremover. Dette røret driter jeg i nå, bruker heller en strips og gjemmer det bak demperen. Forresten like greit at det ikke ble noen bilder akkurat nå. Bilen så ufattelig trist ut, fremdeles uten fangere, dører, skjermer... Litt nakent! Bilen er ferdig neste uke og blir montert med ny støtfanger foran! (: Får vurdere om jeg skal lakkere og montere den nye frontleppen samtidig. Blir i hvertfall en ORDENTLIG vask før vinteren, og da med mange bilder!
APedersen Skrevet Oktober 26, 2011 Skrevet Oktober 26, 2011 Blir nok bra dette! Hvordan fanger skal du montere?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå