APedersen Skrevet November 21, 2011 Skrevet November 21, 2011 Blir gøy å se den rustfri, også når du begynner å montere diverse
NBCustom Skrevet November 21, 2011 Skrevet November 21, 2011 bra at ikke rusta tar knekken på alle biler, men at vi faktisk kan ta knekken på rusta også Sleng opp bilder når da.
316 Skrevet November 22, 2011 Forfatter Skrevet November 22, 2011 På torsdag er det jammen dyst. Da henter jeg bilen, monterer litt småtteri og etter planen blir det montert nytt senkesett og forhåpentligvis tatt firehjulskontroll før den blir kjørt vekk for vinteren Gleder meg LITT ja!
Julianv Skrevet November 22, 2011 Skrevet November 22, 2011 Dette blir bra vettu! PØS på med bilder av god-vognen
316 Skrevet November 22, 2011 Forfatter Skrevet November 22, 2011 Oh i will, eneste som kan ødelegge nå er hvis det kommer et lass med snø. Men det er spådd mildt, så jeg håper!
Julianv Skrevet November 22, 2011 Skrevet November 22, 2011 Snø gjør ikke noe, for e30 på sommerdekk er flott. Kom meg faktisk fram når det var 20+ cm snø i bergen, og 4x4 biler slet, men lille E30en smatt forbi alle opp bakker og alt Ganske artig opplevelse i grunn, selv med m40b18 motoren som tikket værre enn noe annet jeg har hørt
316 Skrevet November 23, 2011 Forfatter Skrevet November 23, 2011 Teaser! Vært og sett på bilen nå. Henter den i morgen. Ser veldig bra ut. Må lakkere litt på kantene på bakparten (den nederste delen, under fangeren). Den skal være svart men deler av den har blitt i bilens farge. Tar det sammen med understellsbehandling til våren! Digg med rustfri bil. Kanalene kjentes deilige ut, samme med hjulbua. Bakplata så helt rett og fin ut. Bedre bilder kommer i lyset i morgen. Det var litt mørkt. Bilde kommer etterpå!
Julianv Skrevet November 23, 2011 Skrevet November 23, 2011 Nice! Elsker de gule langlysene. Har du folie på nærlys?
316 Skrevet November 23, 2011 Forfatter Skrevet November 23, 2011 Nice! Elsker de gule langlysene. Har du folie på nærlys? Ja! Har tined (sota) film fra Lamin-x! Det ser helt greit ut. Skal også foliere tåkelyktene med gul folie. I morgen blir det montert 40/40 Supersport senkesett med dempere! Må på med vinterhjul for å kjøre til verkstedet! Det da en viss fare for at jeg ikke får montert sommerhjulene i år, men jeg krysser fingre og tær!
Julianv Skrevet November 23, 2011 Skrevet November 23, 2011 Okei, jeg har akkurat handlet meg folie til min også (gikk vekk fra gul på langlys grunnet horribelt ubrukelig lys ) så blir mørke på nær og lang, og gul på tåkelys Det ser uten tvil best ut med gule langlys, men kan desverre ikke se noe på kvelden
316 Skrevet November 23, 2011 Forfatter Skrevet November 23, 2011 Nei, ser svært dårlig. Tror ikke politiet er så fornøyd med de heller. Vurderer å få tak i gule hellalamper med tiden, da jeg liker de gule lysene! I morgen skjer da følgende: -Henter bilen. -Montere chromenyrer. (Chrome ramme og svarte riller) -Montere startec-baklykter. -LEGGER OM TIL VINTERDEKK. -Kjører bilen til verksted, monterer 40/40 supersport dempere og fjører. Fredag blir det firehjulskontroll! HVIS alt går i boks!
Torek Skrevet November 24, 2011 Skrevet November 24, 2011 Du vet du må det før eller senere uansett: viewtopic.php?f=14&t=209343
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå