Blokkis Skrevet November 26, 2011 Skrevet November 26, 2011 Dette blir jo helt konge så ut som han rustsveiseren hadde greit peil på det han har gjort! Gleder meg til min E30 blir like rustfri hehe
316 Skrevet November 26, 2011 Forfatter Skrevet November 26, 2011 Har fått igjen trua sjøl nå! Tror du jeg er glad for at jeg lot være å selge bilen nå eller? Ja, jeg skal love deg at han har peiling. Han blir 72 (!) år i 2012... Han har arbeidet som karosseriarbeider hele livet, og fortsatt hjemme i garasjen etter han ble pensjonist. Han har ikke telling på hvor mange biler han har rustsveiset, og heller ikke telling på antall helrestaureringer... Her snakker vi ordentlig gammeldags håndtverk! Han skal få julegave av meg i år, for å si det slik!
Blokkis Skrevet November 26, 2011 Skrevet November 26, 2011 Hehe:) viktig å ikke bli negativ å vurdere salg med engang ting går litt nedover har virkelig trua på dette her. Så jeg må følge med her. Det så skikkelig proft ut. Her snakker vi mesterverk i rustsveising hehe
316 Skrevet November 29, 2011 Forfatter Skrevet November 29, 2011 Da var bilen senket 40/40, og tatt firehjulskontroll med stempel fra verksted! Er vel bare å prøve seg på en eu-kontroll til våren n! (Trenger ingen kommentarer på at bilen er for høy, da jeg vet det). Men det er en start.
hermanoo90 Skrevet November 29, 2011 Skrevet November 29, 2011 den er for høy.... neida haha, så fort sommeskoa er på, så virker den nok ikke alt for høy! =) Deilig følelse det må være å ha tatt 4 hjuls kontroll?
316 Skrevet November 29, 2011 Forfatter Skrevet November 29, 2011 Nei, det blir nok bedre med sommersko på. Er vel 70-profil eller noe lignende på disse colahjulene. Ja, helt greit det! De holdt på i 5 timer for å få den innenfor kravene, så det var visst ikke så enkelt! Men nå er alt i orden. Håper den blir eugodkjent ganske fort til våren!
APedersen Skrevet November 29, 2011 Skrevet November 29, 2011 Looking good Hva er planene framover i vinter og til vår/sommer?
hermanoo90 Skrevet November 29, 2011 Skrevet November 29, 2011 Nei, det blir nok bedre med sommersko på. Er vel 70-profil eller noe lignende på disse colahjulen. Ja, helt greit det! De holdt på i 5 timer for å få den innenfor kravene, så det var visst ikke så enkelt! Men nå er alt i orden. Håper den blir eugodkjent ganske fort til våren! 5 timer ja, såppas:P colahjula skal jeg sette på selv denne uka, blir et trist syn
316 Skrevet November 29, 2011 Forfatter Skrevet November 29, 2011 Looking good Hva er planene framover i vinter og til vår/sommer? Settes bort til helga, sanssynligvis. Så hvis det skjer noe i vinter, så blir det innkjøp av deler. Jeg er jo stadig på jakt etter sportsinteriør, men jeg vurderer også å holde den helt clean. Kommer jeg over andre deler, som for eks BBS-styling. Jeg vil ikke ha hva alle andre har! Det brune originale interiøret har sin sjarm, men mange "hater" det og det eneste som er godkjent i E30 er svart skinn med svarte dørsider eller et annet sportsinteriør. Så lenge det er så pent som det er, så kan det bli beholdt. Dette har sin sjarm! Bilen er jo faktisk veteran om 2 år!
Markus E30 Skrevet November 29, 2011 Skrevet November 29, 2011 Ikke kjøp BBS front da for det har jeg Tror denne blir grom til vårn
APedersen Skrevet November 29, 2011 Skrevet November 29, 2011 Så meget velholdt ut interiørmessig, bare å holde det originalt EDIT: Eneste du skulle ha hatt på denne til sommeren er noe som BBS RS, og coilovers, helt original og strøken bil med to enkle modifiseringer. *Clean*
316 Skrevet November 29, 2011 Forfatter Skrevet November 29, 2011 Ikke kjøp BBS front da for det har jeg Tror denne blir grom til vårn Du bor langt unna, så sjansen for at vi møtes mer enn de gangene du er i Elverum i løpet av året er vel heller liten! Kjøper bare komplett hvis jeg får tak i det. Takk for hyggelige kommentarer ellers! Bilen ble helt nydelig å kjøre nå.
hermanoo90 Skrevet November 29, 2011 Skrevet November 29, 2011 Dan radio/kasettspilleren er bare helt sjef!
316 Skrevet November 29, 2011 Forfatter Skrevet November 29, 2011 Så meget velholdt ut interiørmessig, bare å holde det originalt EDIT: Eneste du skulle ha hatt på denne til sommeren er noe som BBS RS, og coilovers, helt original og strøken bil med to enkle modifiseringer. *Clean* Coilovers kan det hende det blir! Og ellers skal jo disse hjulene på da: Det er klart at BBS RS er grommere, men jeg får klare meg så lenge! Skal bestille meg en sånn kassett med adapter til kassettspilleren, så jeg kan koble til mobilen og spille av musikk! Så får jeg brukt kassettspilleren! Koster omtrent ikke noe på ebay!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå