Markus E30 Skrevet Juli 5, 2011 Skrevet Juli 5, 2011 Står jo at det er 7x15 Blablabla! Forandra innlegget mitt nå, hehe.. Hihihihihihi
316 Skrevet Juli 5, 2011 Forfatter Skrevet Juli 5, 2011 Slik står bilen pr. dags dato. I påvente av... Mye rart! Noen som vet hva for eks Svendsen eksos tar for å mekke en grom bakpotte?
316 Skrevet Juli 6, 2011 Forfatter Skrevet Juli 6, 2011 Lamin-x sendte meg mail i går om at lyktefilmen er på vei. Det samme er også felger! Blir dette bra?!
Torek Skrevet Juli 6, 2011 Skrevet Juli 6, 2011 Hehe.. Du ødelegger jo spenninga når du photoshopper felga på bilen da
316 Skrevet Juli 6, 2011 Forfatter Skrevet Juli 6, 2011 Nei, for det er jo vanskelig å se åssen det blir uansett ! Blir alltid bedre IRL !
hermanoo90 Skrevet Juli 7, 2011 Skrevet Juli 7, 2011 Bra Planer 316!! Blir nok en grom rat look på denna! Hvor er det du får den rustsveiset? Trenger å få gjort det selv på min bil, uten at jeg kan sveise, eller noen gang har prøvi.
316 Skrevet Juli 7, 2011 Forfatter Skrevet Juli 7, 2011 En hyggelig pensjonert karosseriarbeider som har peiling, plass og utstyr tar på seg jobben. Han har restaurert flere biler for bekjente, det blir meget bra. Han lakker også, men foreløbig er ikke dette i mine planer. Han skal ta ytterkanaler, innerkanaler (hvis de er rustne), jekkfester, innerskjermer foran og annen farlig rust som han eventuelt måtte finne. Han har sett over bilen og han hadde sett mye verre. Dette var ingen sak for han !
///Simon Skrevet Juli 7, 2011 Skrevet Juli 7, 2011 Heey lurte på hva poenget med den svarte greia ned på panseret er.. Og hva er poenget med den? Bare utseende? Mvh. Simon.
316 Skrevet Juli 7, 2011 Forfatter Skrevet Juli 7, 2011 Hei. Det er en panser bh. Jeg synes den er stilig, men formålet med den er å beskytte mot steinsprut
hermanoo90 Skrevet Juli 7, 2011 Skrevet Juli 7, 2011 316 - veit du om han kan fikse for meg for eksempel hvis du spør han? - og evt hvilken pris han tar. For meg eer det kanaler, gulvet passasjer og føreer også er det små flekker rundt omkring.
316 Skrevet Juli 7, 2011 Forfatter Skrevet Juli 7, 2011 Jeg kan høre alltids høre, men han har mye å gjøre og begynner å bli gammel. Han kan ikke ta bilen min før slutten av August, så han er ganske busy. Han anslo prisen på min til et sted mellom 5 og 8 tusen. Det inkluderer demontering, montering, grovarbeid og finarbeid... Og lakk. Jeg synes det er helt okei.
hermanoo90 Skrevet Juli 7, 2011 Skrevet Juli 7, 2011 Ojj jeg vil jeg vil jeg vil! Fin pris det altså! Jeg kan i hele høst/vinter hør med han og send meg PM, hadde vært veldig snilt av deg!
Elliott Skrevet Juli 8, 2011 Skrevet Juli 8, 2011 Jeg kan høre alltids høre, men han har mye å gjøre og begynner å bli gammel. Han kan ikke ta bilen min før slutten av August, så han er ganske busy. Han anslo prisen på min til et sted mellom 5 og 8 tusen. Det inkluderer demontering, montering, grovarbeid og finarbeid... Og lakk. Jeg synes det er helt okei. Dette er en sinnsykt bra pris! Bytta begge kanalene på min E30 å det er endel jobb for å si det sånn!
316 Skrevet Juli 8, 2011 Forfatter Skrevet Juli 8, 2011 Dette kommer til å bli BRA! Liten nedtur at Vianor plutselig ikke kunne skaffe meg dekk i riktig dimm, men jeg hadde ikke fått lagt dem om uansett riktig enda. Verdt å vente på!
hermanoo90 Skrevet Juli 8, 2011 Skrevet Juli 8, 2011 Nice felger, blir morro å se dem på, hvilken dim er det du skal ha på dekka?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå