Gå til innhold

Min sjarmerende E30 - Søker "bedre" eier!

Anbefalte innlegg

Skrevet

pnu9u92yyw1kxdxr6kiz.jpg

smgmlfg5uvptkn1cuq60.jpg

3xxrb6503y32l3z6dvd0.jpg

Slik står bilen pr. dags dato. I påvente av... Mye rart! Noen som vet hva for eks Svendsen eksos tar for å mekke en grom bakpotte?

Skrevet

o2jy77xct7rrz89istkb.jpg

h57n4fd6er6gfhqq0u0j.jpg

Lamin-x sendte meg mail i går om at lyktefilmen er på vei. Det samme er også felger!

Blir dette bra?! :-D

Skrevet

Bra Planer 316!! Blir nok en grom rat look på denna! Hvor er det du får den rustsveiset? Trenger å få gjort det selv på min bil, uten at jeg kan sveise, eller noen gang har prøvi.

Skrevet

En hyggelig pensjonert karosseriarbeider som har peiling, plass og utstyr tar på seg jobben. Han har restaurert flere biler for bekjente, det blir meget bra. Han lakker også, men foreløbig er ikke dette i mine planer.

Han skal ta ytterkanaler, innerkanaler (hvis de er rustne), jekkfester, innerskjermer foran og annen farlig rust som han eventuelt måtte finne. Han har sett over bilen og han hadde sett mye verre. Dette var ingen sak for han :)!

Skrevet

Heey :)

lurte på hva poenget med den svarte

greia ned på panseret er.. Og hva er

poenget med den? Bare utseende? :D

Mvh. Simon.

Skrevet

Hei. Det er en panser bh. Jeg synes den er stilig, men formålet med den er å beskytte mot steinsprut :-)

Skrevet

316 - veit du om han kan fikse for meg for eksempel hvis du spør han? - og evt hvilken pris han tar. For meg eer det kanaler, gulvet passasjer og føreer også er det små flekker rundt omkring.

Skrevet

Jeg kan høre alltids høre, men han har mye å gjøre og begynner å bli gammel. Han kan ikke ta bilen min før slutten av August, så han er ganske busy. Han anslo prisen på min til et sted mellom 5 og 8 tusen. Det inkluderer demontering, montering, grovarbeid og finarbeid... Og lakk. Jeg synes det er helt okei.

Skrevet
Jeg kan høre alltids høre, men han har mye å gjøre og begynner å bli gammel. Han kan ikke ta bilen min før slutten av August, så han er ganske busy. Han anslo prisen på min til et sted mellom 5 og 8 tusen. Det inkluderer demontering, montering, grovarbeid og finarbeid... Og lakk. Jeg synes det er helt okei.

Dette er en sinnsykt bra pris! :applause: Bytta begge kanalene på min E30 å det er endel jobb for å si det sånn!

Skrevet

jdnlrd2mnqnbqe7yogp1.jpg

ubmonw3ps2kedhobqh1f.jpg

1moao4zm9485ldcy0boz.jpg

Dette kommer til å bli BRA! Liten nedtur at Vianor plutselig ikke kunne skaffe meg dekk i riktig dimm, men jeg hadde ikke fått lagt dem om uansett riktig enda. Verdt å vente på! 8)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...