Gå til innhold

Maximillian sin E39 *SOLGT*


Anbefalte innlegg

Biggie !! kor blir det av bildene?

coiloverene blei montert natt til lørdag, starta kl 19-ish på fredag og var ferdig med grov arbeidet kl 06 på lørdagen. Det som stod igjen da var berre å justere høyden opp bak (mangla justeringsverktøyet som SKAL følge med) blei ein smule lav når den var skrudd heilt ned :D framme så skulle den berre skruast ned 1.5cm ca så er den bra (klarer å justere framme uten verktøyet)

møtte på ein liten utfordring når me senka bilen ned i fra bukken første gangen, bilen stod forsatt i lufta :) aner ikkje om Bjørn kom seg ut av garasjen uten å ta nedi den lille bakken....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som DJ seier, er supersport coilover senkesettet blitt montert etter ei god skru økt! Er meget fornøyd med stivheten og måten eg heve å senker bilen! Var overraskande enkelt! :D

Justerte litt i går, er ferdig foran. Trenger litt justering bak for å få litt mer stuk! Veldig fornøyd ellers!

Bilder kommer! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hele er overraskende enkelt ja ;) bortsett fra monteringen, det er søren meg kronglete og tidkrevende! :P

byttet du fjerbenslager samtidig? ble anbefalt det, og etter monteringen virker det som at det har gått, får litt lyder fra demperne bak iallefall, når jeg kjører over humper osv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Demontering var verst føler eg! Gamle dempere så gir sitt siste skrik før dem ryker av! :P Montering gjekk ganske smooth! Spesielt bak! :D

Ja, det stod i papirene av fjærbeinlager bør bli bytta når eg byttet set, men eg og Dj gjor den vurderingen om at dei var greie nok for litt mer bruk. Skal heller holder øyrene spissa etter dunking og ulyder! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er heilt korrekt! :mrgreen:

Er som ein liten unge på julafta!

Presangen til meg sjøl inneholder som følger:

- M5 front fanger

- M5 bak fanger

- Gitter (som kommer til å bli 2x luft kanaler i)

- Shadowline lister bak og framme + Shadowline skiltholder

- 2x blås defuser (blir bytta ut med mørk carbon defuser til sommeren)

- Lys

- Lys holder

To dårlige mobil bilder følger, må bare beklage kvaliteten.

Sexy 1 og sexy 2

9u2qd0g88akv9nae5oee.jpg

Diverse snadder!

ebo0hj98y380fz6uuw39.jpg

Håper på å få lakkerings time så tidlig som i morgen!

Ka synst dåke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...