Gå til innhold

Maximillian sin E39 *SOLGT*


Anbefalte innlegg

Hvis det er GS-felger, så er vel inpresset 20 foran og et sted mellom 22 og 25 bak, iallefall med 8,5-9,5 brede felger, da passer det godt mer 20mm både foran og bak, selv har jeg 20 foran og 25 bak med sprek senk, men ja jeg subber, og jeg har valset i tillegg:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Joffen92.

Takker for det! ;)

Det er ikkje GS felger. Er 20 innpress på alle felgene. Har 10mm breyton spacer foran på 8.5 felg og 15mm breyton bak på 9.5 felg. Er 235-45-19 på alle dekk så er akkurat perfekt strekk til at da ikkje subber med uvalsa skjermer og sprek senk!

Om det subber med din er nesten umulig å sei desverre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må nok desverre blir sånn! Har tenkt på motorbytte men vil ha det godkjent så må nok selga no for å få noke igjen for alt arbeidet. :P Er blitt eindel penger opp over årene!

Bilen er 100% strøken, ingen skader, riper eller bulker og service er fult fra dag en. Alt blir vell nevnt i annonse!

Litt trist :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått 2,8l godkjent i min, så hvorfor ikke bytte?
NEI du må ikke selge

Er så vanskelig å finne ein skikkelig motor som er ikkje SKAM kjørt kilomterstand. Vil helst ha i nærheten av min (166560).

Men må ver ærlig at eg har ikkje lyst å selga. Og HATER tanken om at noken andre skal kjøre MIN bil... :P

Tenkt endel på det i det siste, så skal ikkje sjå vekk i fra at eg beholder, tar eg lite lån og smeller til med innsug, grenrør, chip og motor...

Hmm.. Tenke tenke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått 2,8l godkjent i min, så hvorfor ikke bytte?
NEI du må ikke selge

Er så vanskelig å finne ein skikkelig motor som er ikkje SKAM kjørt kilomterstand. Vil helst ha i nærheten av min (166560).

Men må ver ærlig at eg har ikkje lyst å selga. Og HATER tanken om at noken andre skal kjøre MIN bil... :P

Tenkt endel på det i det siste, så skal ikkje sjå vekk i fra at eg beholder, tar eg lite lån og smeller til med innsug, grenrør, chip og motor...

Hmm.. Tenke tenke!

Ja det hørtes furnuftig ut :applause:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva tenker folk på når de sier chip egentlig? Er jo ikke mye å hente ut av å chippe en non-turbo-motor? :s klin heller til med presse og få litt drag. Og med grenrør/eksos osv så blir det nok bra med krutt i den for en god stund;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...