Gå til innhold

Maximillian sin E39 *SOLGT*


Anbefalte innlegg

Gjør som meg, bestill hellalyktene fra koed, koster ikke så mye ;) også får du originalykter da, det er det som er viktig! :) gå for klare du ;)

Ja, du seier noke der. Gå for Hella med eingong. Ikkje dumt! ;) Einaste eg lurer på er da der med bytte av adapter og tilkoblings kontakter. Følger alt du trenger med dei lyktene til 2500kr på koed? Er det lett å bytta? https://www.koed.no/2.2.asp?billede=541 ... 55773&nr=1

Edit: Så er det ein ting til eg lurer på: Baklyktene koster 2500kr fra Koed.no, og dei sender fra danmark (?), må eg betale toll? Eller er det litt som Schmiedmann sin norske avdeling, at dei sende fra dansk avd. til norsk avd. så til meg? og slipper toll?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Langtid prosjekt tråd då! ;)

MEN;

blir lagt inn ein litt stor ordre på ting å tang i måro!

- Shadowline lister rundt bilen. (Støtlister)

- Svart/kvit emblem panser og bakluka, kanskje ratt.

- Hella Facelift 2001 baklykter!

Så lurer eg også på dåke som har kjøpt shadow/svart matt folie til krom listene rundt vinduene;

kor har dåke kjøpt detta? Lokalt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte en slitesterk forlie av Superprint i Vestby (Østfold) som jeg er meget fornøyd med. Forøvrig er Hella det desidert peneste alternativet til baklykter, så gå for det.. Ikke gå i blemma med å kjøpe lyktene til 1200,- da du må kjøpe styrebokser fra Hella til de eller ny lysmodul og det koster penger.. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...