Bjornhbjelland Skrevet Mai 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2011 Da er fangerene levert til lakkering! Dei ringte meg opp igjen 20min etter eg hadde levert og sa dei hadde funne ein sprekk på 5-6 cm på tvers der så shadowline listene skal ver på front fanger. Transport skade. Sikkert fått seg et kakk elns. Men dei skulle reparera slik at det blei bra og heilt uvisst! Kosta ei time lønn ca. Men er verdt da for å få skikkelig M5 fanger på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet Mai 26, 2011 Share Skrevet Mai 26, 2011 Merke jeg og har lyst på M5 bakfanger. Det her blir bra når du får delene fra lakk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Mai 26, 2011 Share Skrevet Mai 26, 2011 Skal du ikke lakkere skiltplate altså? Har dårlig tro på den i sort.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjornhbjelland Skrevet Mai 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2011 Glema: Ja, må bare slå til med M5 bak fanger! Trur ikkje du kommer til å angra! Eg håper på bra resultat! Rs-Heggem: Nei, har ikkje levert den inn til lakk. Tenkte ikkje over da. Men kommer mest sannsynlig ikkje til å bruka skiltplata eingong. Har ikkje da framme no, og synst da ser litt mer clean ut. Bare gjømme skruane skikkelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Mai 26, 2011 Share Skrevet Mai 26, 2011 Hehe. Glemte det samme jeg også. Men ta å lever den til lakk, så kan du prøve den på og se om du ombestemmer deg. Har du fått pris på lakk av M5-fanger, er det bare rett og rimelig at dem lakkerer den også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjornhbjelland Skrevet Mai 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2011 Skal ta og kjøra opp med eingang og høra med dei. Eg glømte jo heilt å levera med taukrok lukene på begge fangerene! Kunne blitt stygt! Eg har alzheimers men eg har glad eg ikkje har alzheimers! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Mai 26, 2011 Share Skrevet Mai 26, 2011 Da gjorde du jo begge feila jeg gjorde du også da. Jeg må nok betale ekstra for å lakkere de, å det er suuure penger.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vaorin Skrevet Mai 26, 2011 Share Skrevet Mai 26, 2011 eg liker deg ikkje!! kunne kjøpt til min og når du først var i gang men ser fram til Lørdag å få det på :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjornhbjelland Skrevet Mai 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2011 RS: Var faktisk forsein med å levera inn skiltholdaren! Dei var ferdig med lakk og holdt på med forsegling! veldig kjipt! Men no har eg ein liten unskyldning for å kjøpa meg M5 speil, så kan eg levera inn den i samme slengen! Vårin: Aldri i mitt liv! Kjøp din egen styling Men ja, blir bra på lørdag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daigzen Skrevet Mai 26, 2011 Share Skrevet Mai 26, 2011 Legg ut bilde av bilen me senk då! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Mai 26, 2011 Share Skrevet Mai 26, 2011 Blei du for sein med lukene til fangerene også da eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjornhbjelland Skrevet Mai 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2011 Daigzen: kommer kanskje for mykje bilder til helgo eller rett over helga! RS: nei, dei klarte eg å levera tidligare på dagen! Var lakkøren som spørte etter de! Så da gjekk akkurat! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mai 27, 2011 Share Skrevet Mai 27, 2011 jeg bejholdt skiltholder svart, og det er pent det, sammen med listene svarte. synes det begynner å bli fryktelig mange "m5"'er rundt om nå? men godt du fikk bestilt fangerne du også, og til grei pris måtte du ut med fortolling? evt. hvor mye? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjornhbjelland Skrevet Mai 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2011 Ja, eg og tenker da er finare med svart. Holder kontrasten! Selvfølgelig er det mange med "M5", er jo super pent! Men ja, takk for hjelpa! Veldig grei pris! Fortolling ble rundt 8-900. Heilt greit! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Mai 27, 2011 Share Skrevet Mai 27, 2011 Nå har jo du en mørkere bil Tzunami, så det blir ikke helt den samme kontrasten som med sølv. Men jeg tror jeg rett og slett gir blaffen i skiltholder forran, og bare fester skiltet rett på fangeren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå