Bjornhbjelland Skrevet Mai 30, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2011 Takker for positive tilbakemeldinger! 5500 ca for begge fangerne med mva og frakt fra California! Det følgte med gitter, lys, defuser, lister, skiltholder og deksel til kurvelys! Alt du trenger! Også kom lakkering for begge fangerne på 4700. Absolutt ei invistering eg ikkje angrer på FC: Er ikkje noke større glippe enn da så er normalt jevnt over heile linja til fangeren. Litt men ikkje mykje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjornhbjelland Skrevet Mai 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2011 Litt OT: Da ble det tidenes mest spontane roadtrip! Eg å tre kompiser bestemte oss i går for å kjøre til Sverige å handle litt proviant! Kjører akkurat no, 0700! Svinesund i dag og i morgen! Camping i Sarpsborg! Kjører heldighvis ikkje min bil over Fedrelandet, men ein sleten Mitsubishi Carisma 1996 som er kjørt 300k. Så lenge eg slepper kilometerane på min så er eg fornøyd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vaorin Skrevet Mai 31, 2011 Share Skrevet Mai 31, 2011 God tur var litt redd for at du skulle kjøre din egen bil. Fekk du fiksa det i går? OG værså snill å handl for meg og Kjør forsiktig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ RS2 Matrix Skrevet Mai 31, 2011 Share Skrevet Mai 31, 2011 nice, hadde ikkje vert masse igjen av dekka dine visst du hadde tatt turen uten hjulstillingskontroll Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Appelgren Skrevet Mai 31, 2011 Share Skrevet Mai 31, 2011 Camping i sarp? da fåru komme innom og hilse på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjornhbjelland Skrevet Juni 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2011 Da var eg endelig trygt tilbake på gode vestland! Kjørt ein sleten Mitsubishi Carisma 1996 mod som er kjørt 300k, 1200km gjennom 7 fylke og 40 kommuna som blir tilsammen 20 tima i bil! Konge tur! Appelgren: Fekk ikkje tid til noke anna enn svenske handel, litt drikking på camping og svenske handel igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjornhbjelland Skrevet Juni 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2011 Da har bilen fått 4 hjuls kontroll! Så nå er det bare velstand! Er og på jakt etter nytt interiør. Grått skinn hadde ikkje vore feil! Forøvrig har eg fått fiksa eksosen og montert defuseren! Er strålende fornøyd md resultatet! Har også kjøpt meg ny lys modulen i taket over midtkonsoll md kjøre/leselys, Meguiars interiør vask/rens og skinn vask/rens. Så nå skal det mekkes og renses! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juni 9, 2011 Share Skrevet Juni 9, 2011 dette ble jo direkte lekkert du lakkerte diffuseren svart blank du også? vet mange ikke lakkerer den, men det gir en ekstra dæsj ekstase over det hele eksosen så smashy ut også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjornhbjelland Skrevet Juni 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2011 Takk for det, er kjempe fornøyd! nei, diffuseren var allerede blank svart når eg Fekk den! Så den var bare plugg and play! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet Juni 9, 2011 Share Skrevet Juni 9, 2011 Åherregud hvor nydelig det ble Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjornhbjelland Skrevet Juni 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2011 Ja, er veldig fornøyd! No er xenon i kurvelysa bestilt og! Ikkje ein dag uten bestilling til bilen føles det som Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet Juni 9, 2011 Share Skrevet Juni 9, 2011 Har du Xenon fra før i hovedlys? Hvilke kurvelys bestillte du? Jeg skulle bytte til hvite pærer i kurvelysene mine, men endte med å knekke hele lyset inni. Det sitter som støpt etter at moderjord har vært å gnidd salt utover det. Så det blir til nyinnkjøp av m-tech kurvelys. Latterlige priser som GS driver å opererer med ifh. til Schmiedmann og Koed. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjornhbjelland Skrevet Juni 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2011 Ja, har xenon i hovudlys. Kjøpte HB4 set fra Dioder.no. Har kjøpt fra dem før. Schmiedmann og koed må da være billigerene enn GS? Har mykje mer deler og, synst eg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FCBayern Skrevet Juni 13, 2011 Share Skrevet Juni 13, 2011 Hvordan var det å tilpasse diffuseren for eksos og hva slags tools brukte du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ RS2 Matrix Skrevet Juni 13, 2011 Share Skrevet Juni 13, 2011 han måtte lage eit kutt i eksosen for å få bøyd den inn mot midten av bilen og sveise den igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå