Gå til innhold

Maximillian sin E39 *SOLGT*


Anbefalte innlegg

Takker for positive tilbakemeldinger! ;)

5500 ca for begge fangerne med mva og frakt fra California!

Det følgte med gitter, lys, defuser, lister, skiltholder og deksel til kurvelys! Alt du trenger!

Også kom lakkering for begge fangerne på 4700.

Absolutt ei invistering eg ikkje angrer på :D

FC:

Er ikkje noke større glippe enn da så er normalt jevnt over heile linja til fangeren. Litt men ikkje mykje ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt OT:

Da ble det tidenes mest spontane roadtrip! Eg å tre kompiser bestemte oss i går for å kjøre til Sverige å handle litt proviant! Kjører akkurat no, 0700! Svinesund i dag og i morgen! :P Camping i Sarpsborg!

Kjører heldighvis ikkje min bil over Fedrelandet, men ein sleten Mitsubishi Carisma 1996 som er kjørt 300k. Så lenge eg slepper kilometerane på min så er eg fornøyd! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var eg endelig trygt tilbake på gode vestland!

Kjørt ein sleten Mitsubishi Carisma 1996 mod som er kjørt 300k, 1200km gjennom 7 fylke og 40 kommuna som blir tilsammen 20 tima i bil! Konge tur! :D

Appelgren: Fekk ikkje tid til noke anna enn svenske handel, litt drikking på camping og svenske handel igjen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har bilen fått 4 hjuls kontroll! Så nå er det bare velstand!

Er og på jakt etter nytt interiør. Grått skinn hadde ikkje vore feil! ;)

Forøvrig har eg fått fiksa eksosen og montert defuseren! Er strålende fornøyd md resultatet!

qovxl65e6h89369stxkt.jpg

4vo1c0vfq4vbimu9ecle.jpg

Har også kjøpt meg ny lys modulen i taket over midtkonsoll md kjøre/leselys, Meguiars interiør vask/rens og skinn vask/rens. Så nå skal det mekkes og renses! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du Xenon fra før i hovedlys?

Hvilke kurvelys bestillte du?

Jeg skulle bytte til hvite pærer i kurvelysene mine, men endte med å knekke hele lyset inni. Det sitter som støpt etter at moderjord har vært å gnidd salt utover det. Så det blir til nyinnkjøp av m-tech kurvelys. Latterlige priser som GS driver å opererer med ifh. til Schmiedmann og Koed.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...