Bjornhbjelland Skrevet Mai 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2012 Non taken;) skal ikke diskutere slikt i tråden din:p men synes du skal shine den litt siden bilen din får seg detailing snart! du får lage en bildetråd om det;) Ja, skal gjer da! Regner med lyden blir himmelsk med den eksosen der . Er ekstremt spent! Håper på en fin lyd og ikke heilt jævlig japse bråk Satser på montering i løpet av dagene! Hei! Kor har du bestillt deg detailing? Kunne godt tenkt meg ein real øvehaling av lakken på bilen min e da på stord i tillegg så e da heilt supert Hei! Har har avtalt med ein på Detailers Club Forum om detailing i veke 28. 3 dagers jobb, så levere eg bilen til han. Han holder til på OS. Anbefaler deg og få innpå forumet der å lage en tråd på "Jobb ønskes". Mange dyktige folk innpå der! Siden du har bestillt deg hamann carbon leppe, du har ikke lyst å selge splitterne til meg? Da skal du faktisk ikkje sjå vekk i fra. Vil selge de. No ser da ut som eg får lippa og stabstag fra GS i morgen allerede, så er for salg no! Har 1 par ubrukte og splitter nye liggende vist du har lyst på dem? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Mai 15, 2012 Share Skrevet Mai 15, 2012 Blir bra Satser på det! Fått b28en i E38en til gå fint? Bytta sensora? Ja, fekk den igong igjen på fredag etter mykje styr me radiator greie Fint å kjøra den igjen etter 4 måna i ro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjornhbjelland Skrevet Mai 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2012 Har du bytta kamaksel og veivaksel sensor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjornhbjelland Skrevet Mai 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skeie`s-528IA Skrevet Mai 19, 2012 Share Skrevet Mai 19, 2012 ikkje verst.alu stag? nice den bilen din liker godt farven å alt... lite tips... si alt anna er på G.. spray visker armene enkel å grei detalj å fikse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bayerks-mach-werk Skrevet Mai 19, 2012 Share Skrevet Mai 19, 2012 Deilig den E39en din, fått montert manifoldet enda eller ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Mai 19, 2012 Share Skrevet Mai 19, 2012 pen bil schmiedmann stag? har ett slikt selv http://static.schmiedmann.dk/ProductPic ... 22_big.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet Mai 19, 2012 Share Skrevet Mai 19, 2012 Utrolig fin bil du har Maximillian, og den fargen.. ahh! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Mai 20, 2012 Share Skrevet Mai 20, 2012 Har du bytta kamaksel og veivaksel sensor? Jepp, så funke bra no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjornhbjelland Skrevet Mai 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2012 ikkje verst.alu stag? nice den bilen din liker godt farven å alt... lite tips... si alt anna er på G.. spray visker armene enkel å grei detalj å fikse Ja, børsta alu stag! Har faktisk tenkt på deT! Spraye det matt svart elns! Enkel detalj. Deilig den E39en din, fått montert manifoldet enda eller ? Tusen takk for det! Alltid kjekt å høre! Nei, blir montering til veka håper eg! Bruker bilen konstant og den blir jo stående i en dag og to, så må planlegga litt! Stor bilde og video update kommer selvsagt! pen bil schmiedmann stag? har ett slikt selv http://static.schmiedmann.dk/ProductPic ... 22_big.jpg Takker! Nja, er likt stag men kjøpte det på GS. Veldig plug and play og fin touch i et ellers vanlig motorom! Utrolig fin bil du har Maximillian, og den fargen.. ahh! Takker takker! Veldig kjekt å høra og flott det faller i smak! Ellers så var eg på vårmønstring i Bergen i dag! Kritisk et lite øyeblikk for hamann leppa på av påkjøring og avkjøring av ferje! De som jobba der smilte og viste at det gikk med marginal høyde tll øvers! Men rått mykje fine bila der og vilt mongen flotte BMWer! Fekk studert et par Bimmers biler "live" endelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ervik Skrevet Mai 20, 2012 Share Skrevet Mai 20, 2012 Fikk et glimt av denne i dag, felgene passer perfekt til e39! hvilke dimensjoner er det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daigzen Skrevet Mai 20, 2012 Share Skrevet Mai 20, 2012 nintendo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjornhbjelland Skrevet Mai 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2012 Takker! Ja, er veldig fornøyd med felgane egentlig. Hatt dem i noken år no! Framme: 235-35-19 på 8.5' ET20 Bak: 235-35-19 på 9.5' ET20 Vurdere kanskje et hakk mindre både framme og bak for litt mer strekk, lavere og litt mer ut i hjulbuen. Men akkurat nå er eg fornøyd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjornhbjelland Skrevet Mai 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2012 Hele forrige veka herja eg på med å bytta grenrør, katalysator og ordne på eksos. OM eg aldri tar i et 2', 2.5' rør, eksosklemme eller lego playmo motherfucking grenrør som IKKE er lagt for putte på motor i bil igjen så blir det for tidlig. Makan til drit jobb! Og er enda ikkje ferdig for er noke eksos lekkasje under ved downpipe og diverse klemmer. Skal ta et skikkelig skippertak å fjerne klemmer å sveise hele driten tett. Så effekt/lydmessig er ikkje heilt der eg vil ha det enda! Men nærmer seg veldig! Bilder forklarer det meste! Trangt, jævlig og redneck bukk! To kompiser i full sving! Originale grenrør endelig ute etter mykje banning. Hadde me vist kor mykje banning som skulle til for å montere banan grenrøra, hadde me aldri klagd! Er kanskje litt forskjell! MONTERT! Video/lydklipp og flere bilder kommer når alt er tett og sveist skikkelig. Kan godt hende det ikke blir før i midten av juni da eg reise til Spania på lørdag! \:D/ Måtte bare legga ved et lite sommerbilde! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mai 29, 2012 Share Skrevet Mai 29, 2012 to striper også ja gøy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå